misCUTS
Moderator: Admins & Moderators
misCUTS
ik had kaartjes waarbij de bovenkant te vroeg was afgesneden
je zag de naam en manakosten niet meer maar aan de onderkant zalt al een naam van een andere kaart
zou iemand de waarde kunnen schatten???
je zag de naam en manakosten niet meer maar aan de onderkant zalt al een naam van een andere kaart
zou iemand de waarde kunnen schatten???
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
- Soulreaver
- Advanced
- KingFatass
- Wizard
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
als je een verzamelaar weet te vinden (en dat is nog knap lastig!) dan kun je erg veel voor dit soort miscuts krijgen. Ik denk dat een gewone speler er weinig extra voor over heeft.
mazzel
pi
p.s. van een bevriede handelaar hoorde ik ook een keer dat ie dit soort kaarten had en dat ie 4 dagen lang op een beurs ze had liggen en dat er de 4e dag iemand langs kwam die ze allemaal kocht voor f50,- per stuk
als je een verzamelaar weet te vinden (en dat is nog knap lastig!) dan kun je erg veel voor dit soort miscuts krijgen. Ik denk dat een gewone speler er weinig extra voor over heeft.
mazzel
pi
p.s. van een bevriede handelaar hoorde ik ook een keer dat ie dit soort kaarten had en dat ie 4 dagen lang op een beurs ze had liggen en dat er de 4e dag iemand langs kwam die ze allemaal kocht voor f50,- per stuk
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Ilúvatar
- Adept
- Contacteer:
ja, ja.pi schreef:Oy,
mazzel
pi
ik heb de wereld aan die dingen, die komen zo verschrikkelijk veel voor.
mbt die carrion wurm en narcississm, heb ik die toen niet met jou geruild
Xanatos?
Ik heb ze in ieder geval nu!
Of er moeten meerderen van zijn?
CREDENDO VIDES
Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
uhm.. ik had ze geruild met iemand via een url op Maureen.janssen's site (ook een trader)
ik had ze toen geruild (allemaal) voor iets van
[denkt heel hard]
4x suffocating blast?
hm hm
en nog iets....
of 1 blast en een pijnland...
weet het echt niet meer
ik kreeg ze iig in een extra stevig plastic hoestje en was er heel blij me [/denkt heel hard]
ik had ze toen geruild (allemaal) voor iets van
[denkt heel hard]
4x suffocating blast?
hm hm
en nog iets....
of 1 blast en een pijnland...
weet het echt niet meer
ik kreeg ze iig in een extra stevig plastic hoestje en was er heel blij me [/denkt heel hard]
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
- lord of the squirrel
- Administrator
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
zo heb ik een erg scheve abyssal specter, ik vind 'm wel cool, maar ik weet dat ie niet echt zeldzaam is. Mijn diplomatic immunity aan de andere kant...
Coolste wat ik gezien heb was een kaart met de achterkant verkeerd om. (die kaart was ook nog eens foil en was ook scheef gedrukt, linkerrand heel dik, rechterrand heel dun of zo)
mazzel
pi
zo heb ik een erg scheve abyssal specter, ik vind 'm wel cool, maar ik weet dat ie niet echt zeldzaam is. Mijn diplomatic immunity aan de andere kant...
Coolste wat ik gezien heb was een kaart met de achterkant verkeerd om. (die kaart was ook nog eens foil en was ook scheef gedrukt, linkerrand heel dik, rechterrand heel dun of zo)
mazzel
pi
- Ilúvatar
- Adept
- Contacteer:
die zaten veel in mercadian masques.pi schreef:Oy,
mazzel
pi
daar heb ik er ook enkelen van.
allemaal foil trouwens, volgens mij kwam dit alleen bij de foils voor.
achterkant zat ondersteboven.
pfffffff
CREDENDO VIDES
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik heb ook begrepen dta er een normale earthquake was die ondersteboven zat. Coolste zou toch wel zijn een splitkaart die ondersteboven zit, daar ga je volgens mij echt een hele tijd naar kijken voor je ziet dat er wat mis is...
mazzel
pi
ik heb ook begrepen dta er een normale earthquake was die ondersteboven zat. Coolste zou toch wel zijn een splitkaart die ondersteboven zit, daar ga je volgens mij echt een hele tijd naar kijken voor je ziet dat er wat mis is...
mazzel
pi