enchantments, aura's en dergelijke
Moderator: Admins & Moderators
enchantments, aura's en dergelijke
He allemaal,
Ik vroeg me af, kunnen enchantments, aura's, powerups etc etc van de ene kleur worden gegeven aan een creature van de andere kleur?
zo als bijvoorbeeld blanchwood armor geven aan Air elemental
gr
Tyury
Ik vroeg me af, kunnen enchantments, aura's, powerups etc etc van de ene kleur worden gegeven aan een creature van de andere kleur?
zo als bijvoorbeeld blanchwood armor geven aan Air elemental
gr
Tyury
- Lolloler
- Adept
- Contacteer:
Ja, dat kan gewoon! Tenzij op de kaart anders vermeld. (Bijv. Enchant red creature, dan kun je dus alleen een rood beestje enchanten)
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Enige kanttekening is dat Blanchwood Armor pas echt goed werkt in een mono-groen deck.
edit: of eventueel met die dure dual-landjes
edit: of eventueel met die dure dual-landjes
Iron Maiden's gonna get you
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
hm, daar heb je wel gelijk in. Ik heb 15 forests en 11 islands in m'n deck (voor nu). én een stuk of 4 creatures die me basic land carts laten pakken 2x Sylvan Ranger, waarvan 2 me dat elke beurt laten doen 2x Llanowar Elves.
plus nog een aantal creatures die als ze een player aanvallen me een kaart laten drawen...
Als ik die optijd op 't veld krijg en blanchwood armor aan bijvoorbeeld een Air elemental kan geven...
zou dit werken?
plus nog een aantal creatures die als ze een player aanvallen me een kaart laten drawen...
Als ik die optijd op 't veld krijg en blanchwood armor aan bijvoorbeeld een Air elemental kan geven...
zou dit werken?
Aura's zijn wel behoorlijk kwetsbaar.
Een Terror op je Air Elemental en jij bent twee kaarten kwijt (het creature en de aura) en je tegenstander slechts één.
Of een simpele Unsummon op je Air Elemental en je aura is foetsie.
Equipments zijn wat dat betreft minder kwetsbaar. Die blijven tenminste op de battlefield als het creature weg gaat.
Of simpelweg meer creatures spelen in plaats van je creatures sterker maken. Want een Fog Bank of iets dergelijks tegenover je en dan zit jij met je ultrasterke creature...
Een Terror op je Air Elemental en jij bent twee kaarten kwijt (het creature en de aura) en je tegenstander slechts één.
Of een simpele Unsummon op je Air Elemental en je aura is foetsie.
Equipments zijn wat dat betreft minder kwetsbaar. Die blijven tenminste op de battlefield als het creature weg gaat.
Of simpelweg meer creatures spelen in plaats van je creatures sterker maken. Want een Fog Bank of iets dergelijks tegenover je en dan zit jij met je ultrasterke creature...
Wat Maccius zegt: Llanowar Elves heeft exact dezelfde ability als een Forest. Alleen staat dat er bij basic lands niet expliciet (meer) op.
Vergelijk een Forest uit de tijd dat het er nog wel expliciet op stond:
http://gatherer.wizards.com/Pages/Card/ ... rseid=4174
Vergelijk een Forest uit de tijd dat het er nog wel expliciet op stond:
http://gatherer.wizards.com/Pages/Card/ ... rseid=4174
Ik weet niet wat je precies speelt voor deck maar als je 27 lands en ook nog eens mana dorks zoals Llanowar Elves gebruikt, heb je dan niet veel te veel mana en weinig mogelijkheden tot wat anders?
-
- Adept
Je kunt blanchwood armor op een creature met flying geven maar waarom niet gewoon:
Armored Ascension ?
(Had t te snel gelezen .. Dus ja.. Vrijwel nutteloze opmerking )
Armored Ascension ?
(Had t te snel gelezen .. Dus ja.. Vrijwel nutteloze opmerking )