2HG met metalcraft
Moderator: Admins & Moderators
- Master of Chaos
- Master
2HG met metalcraft
Hoe werkt 2HG met metalcraft dan, mag je alleen jouw eigen artifacts meetellen of ook die van jouw medespeler?
Dit keer kon ik het trouwens niet op google vinden
Dit keer kon ik het trouwens niet op google vinden
- Master of Chaos
- Master
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Bij de vorige was het ook niet gedeeld. Toen konden ook beide spelers afzonderlijk poison counters krijgen. Deze zegt nog specifieker dat het om jou gaat. Voor metalcraft tellen dus alleen jouw artifacts.
Waarschijnlijk specificeren de regels ergens wat er wel gedeeld is. Al het andere is niet gedeeld.
Waarschijnlijk specificeren de regels ergens wat er wel gedeeld is. Al het andere is niet gedeeld.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Master of Chaos
- Master
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Give a man a fish and he won't be hungry for a day, teach a man to fish and he won't be hungry for the rest of his life.
(Give a man fire and he'll be warm for a day, put him on fire and he'll be warm for the rest of his life! )
Wat ik wil zeggen is dat ik liever iemand leer na te denken dan dat ik iemand een hap klaar antwoord geef.
(Give a man fire and he'll be warm for a day, put him on fire and he'll be warm for the rest of his life! )
Wat ik wil zeggen is dat ik liever iemand leer na te denken dan dat ik iemand een hap klaar antwoord geef.
Re: 2HG met metalcraft
Die tweede quote is de beste ever, pi... xD
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Hij komt uit een van de discworld boeken van Terry Pratchett, als het goed is uit het boek Jingo.
Ik dacht al dat ik het ergens van kende, maar het komt inderdaad uit Jingo