Haves & Wants

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Nathan
Starter
Contacteer:

Haves & Wants

Bericht door Nathan »

Wants

[Commander] Teneb, The Harvester:
[Highlander] Elves:
[Highlander] Goblins:
Haves

http://www.nedermagic.nl/magic-cards.as ... rijs&sof=-

Een aardige waslijst om in een korte tijd te plaatsen. Vandaar dat ik even naar mijn haves link door middel van een andere ruilsite. Als dit niet gewaardeerd wordt, gelieve het gelijk te verwijderen en ik zal één dezer dagen een deel hierop proberen te zetten.

De kaarten zijn verdeeld in haves en trades. De haves die niet als trades staan gemarkeerd gaan moeilijker weg, gezien ik deze speel. Vragen staat natuurlijk altijd vrij.

EDIT: Ik gebruik motl, apathy en nm waarden als richtlijnen voor de rating.
JaapBroeders
Expert
Contacteer:

Re: Haves & Wants

Bericht door JaapBroeders »

Ik heb nog een Genesis liggen

Is er een kans dat je die wilt ruilen voor een Survival of the Fittest?
-------- hier afknippen ----------
Nathan
Starter
Contacteer:

Bericht door Nathan »

Dat is prima. Alleen zal je aanbod dan wel vergroot moeten worden ben ik bang ;)
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Het linken is niet verboden (al mag ik op nedermagic niet eens mijn e-mailadres op mijn pp zetten omdat er magicforums.nl in staat, laat staan dat ik hier naartoe zou linken, zelfs terwijl ik daarmee volledig voldoe aan de regels aldaar...), aan de andere kant vind ik het niet erg gebruikersvriendelijk en heb ik daarom de neiging zulke links te negeren.

Ik heb volgens mij nog een mine, tutor, guide, port en misschien nog een paar van de kaarten. Ik wil gerust checken wanneer je je haves hier plaatst :roll:. De port was aangeschaft puur voor speculatie, liefst krijg ik er daarom geld voor, maar een goede trade is mogelijk.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie