Gezocht: Opposition

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Gesloten
Bart Holkenborg
Advanced
Berichten: 36
Lid geworden op: ma mei 06, 2002 12:40 pm
Locatie: Emmen
Contacteer:

Gezocht: Opposition

Bericht door Bart Holkenborg »

Ik zoek nog 4x Opposition. Heb je er een (paar), check dan www.geocities.com/barts_magic voor mijn haves en / of mail naar bartholkenborg@hotmail.com
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

jij vraagt je af waarom je zo weinig reacties krijgt, maar wat wil je als je alleen maar 1 specefieke kaart zoekt en je haves niet eens neerzet (een link naar een andere site telt natuurlijk niet).

Als ik jou was zou ik hier ook gewoon je haves neerzetten en dan afwachten, ik dnek dat je dan meer eacties kunt krijgen, zeker als je er bij zet niet alleen op zoek te zijn naar 1 of enkele specefieke kaarten, maar dat je ook wel wilt kijken bij de haves van anderen of je daar misschien wat ziet.

Ik heb je haves gecheckt en ik zag:

blastoderm
elvish archers (serie?)
giant growth (serie?)
hidden gibbons
skyshroud war beast
vitalizing winds

terror (serie?)
trashing wumpus

breakthrough
counterspell (serie?)

moss diamond (serie?)
ornithopter (serie?)

forest (foil) (welke?)
island (foil) (welke?)
plains (foil) (welke?)
swamp (foil) (welke?)

misschien dat je wilt probren wat te ruilen?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Bart Holkenborg
Advanced
Berichten: 36
Lid geworden op: ma mei 06, 2002 12:40 pm
Locatie: Emmen
Contacteer:

Heb je een Opposition?

Bericht door Bart Holkenborg »

He, tof dat je reageert. Heb je een Opposition. Zo ja, wat wil je er voor hebben? Ik zoek er nu nog maar 1 namelijk. Wat vind je van Thrashing Wumpus + Hidden Gibbons tegen de Opposition?
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

hahha dies echt grappig.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Bart Holkenborg
Advanced
Berichten: 36
Lid geworden op: ma mei 06, 2002 12:40 pm
Locatie: Emmen
Contacteer:

Ge bent zelf grappig

Bericht door Bart Holkenborg »

Ik vroeg hem toch eerst of hij een voorstel had en bovendien heb ik op www.findmagiccards.com de prijzen gecheckt en deze kwamen overeen bij deze deal en daarom was hij niet om te lachen. Alsnog wil ik PI vragen om een voorstel te doen? Ik blijf erbij dat er niets mis is met mijn voorstsel, behalve dat je type2 wisselt voor extended.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

waar KingFatass waarschijnlijk op doelt dat in mijn post (een beetje behoorlijk impliciet, dat geef ik toe) al bleek dat ik geen opposition had, maar dat ik best een andere ruil zou willen proberen te doen

Ik heb dus echt geen opposition! Maar wel een hele hoop andere leuke kaartjes, misschien dat je daar wat bij zite (check mijn haves).

Overigens wou ik jou voorstel niet echt lachwekkend noemen, maar wel te weinig zou ik wel een opposition hebben, als ik jou was zou ik voor prijzen van kaarten niet online winkels of boekjes als inquest duelist of scrije aan houden maar een online prijslijst die is gebaseerd op online handel (zoals die van motl, of elke andere willekeurige "cloister" prijslijst (ene cloister was de maker van dit type prijslijst, sindsdien worden ze gewoonlijk zo genoemd)).

mazzel

pi

p.s. Als je nog wilt proberen wat te ruilen zou ik je willen vragen om dit verder via e-mail af te handelen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Bart Holkenborg
Advanced
Berichten: 36
Lid geworden op: ma mei 06, 2002 12:40 pm
Locatie: Emmen
Contacteer:

oke

Bericht door Bart Holkenborg »

oke, ik geef toe, op het moment van typen heb ik 3 litetr bier op en ben niet momeenteel herlder. Doe maar een voorfstel. Ik edoe er morgen uitspraaak over. Doei!ii en Groeten, BVart
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Aangezien al die spelfouten die je nu maakt lijkt het of je nu 6 liter bier binnen hebt :lol: :lol:


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Bart Holkenborg
Advanced
Berichten: 36
Lid geworden op: ma mei 06, 2002 12:40 pm
Locatie: Emmen
Contacteer:

hehe

Bericht door Bart Holkenborg »

Hehe... 't waren er slechts 4... :wink: :wink: :wink:
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik heb dus geen opposition en weet niet of je verder nog ergens intresse in hebt, een voorstel doen wordt wat moeilijk...

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Bart Holkenborg
Advanced
Berichten: 36
Lid geworden op: ma mei 06, 2002 12:40 pm
Locatie: Emmen
Contacteer:

Mijn andere wants...

Bericht door Bart Holkenborg »

Ik heb je topic even bekeken en wil de volgende kaarten wel (in volgorde van graag naar minder):

1 Mystic Snake
2 Grim Lavamancer
2 Underground River
1 Nimble Mongoose (foil)

Doeiii & Groeten, Bart
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

e-mail me, dan gaan we verder met proberen een deal te maken. (pi@magicforums.nl)

de mystic snake heb ik trouwens niet meer: vergeten uit de lijst te halen na de ruil.

mazzel

Niels
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Bedoel je 4 liter bier want het waren 8 spelfouten in 2 zinnen :?


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Bart Holkenborg
Advanced
Berichten: 36
Lid geworden op: ma mei 06, 2002 12:40 pm
Locatie: Emmen
Contacteer:

Nu ga ik even rekenen hoor

Bericht door Bart Holkenborg »

FF rekenen: 3 biertjes nadrinken op 't werk, 2 amsterdammertjes en met een groep van totaal 5 (incl. mij) 2x een buis bier (5 l.), dusss... 3 * 0.33 + 2 * 0.4 + 2.5 = 4,5, hehe :oops:
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

en de volgende morgen?

Ik weet dat ik toen met mijn bier post iig de volgende morgen niet blij was, poe. (16 flesjes, voor het geval je 'm niet vinden kan, rond 10 bedacht ik dat het wel leuk zou zijn om er wat over te posten op het forum en elke keer dat ik er weer een nam ging ik een up doen, geloof dat ik al snel weer vergat te up=en... gelukkig werd er een streeplijst bijgehouden hoeveel iedereen op had, zodat ik achteraf kon checken hoe ver ik was gekomen, net niet mijn geld er uit, 60 cent per flesje, 10 euro voor onbeperkt).

mazzel

pi

p.s. ik dnek na over een voorstel
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gesloten