Marktplaats

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
BSRuben
Adept
Contacteer:

Marktplaats

Bericht door BSRuben »

Hey,

Ik weet niet waar ik dit neer moet zetten omdat ik nog geen idee heb of het een bad trade is of niet, maar heeft iemand ervaring met ene Dennis Post uit Enshede? Ik kan van hem via Marktplaats 2x Sword of Feast and Famine kopen maar weet niet of het een goede verkoper is.

Thanks,

R.
pi
Archmage
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door pi »

Heb je hem gevraagd naar zijn references? Heb jij references? Dat zou de normale manier zijn, kijken of hij refs heeft en die eventueel mailen. Als beginnende online trader ben je daarmee in het nadeel, maar dat is op zich wel logisch omdat als iemand besluit te gaan rippen het ook vaak iemand is die nog niet heel veel refs heeft. Uiteindelijk is zenden gebasseerd op refs (minder = eerst) heel normaal. Voor in- en verkoop is dit soms iets lastiger omdat de verkoper vaak eerst geld wil zien, maar als hij refs heeft geeft dat er iig een beter gevoel over.

Ik heb nooit met deze persoon gehandeld, dus kan verder niet uit persoonlijke ervaring spreken.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
BSRuben
Adept
Contacteer:

Bericht door BSRuben »

Op MP staat dat hij ook PayPal heeft. Als ik het op die manier betaal heb ik garantie. Lijkt me beter dan zo naar zijn bank overmaken..
BSRuben
Adept
Contacteer:

Bericht door BSRuben »

Geld gisteren via PayPal overgemaakt maar tot nu toe niets gehoord.. Wacht nog een dag of twee dagen af en dan mag dit verplaatst worden naar het bad trade forum..

Ga dan overmorgen meteen een geschil openen bij PayPal. Heb allemaal mails die de overeenkomst vastleggen dus moet mn geld hoop ik wel terug kunnen krijgen.
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Niet te snel conclusies trekken. Hij heeft bevestigd dat jullie een deal hadden en gevraagd het geld over te maken? Jij hebt hem bevestigd dat het geld overgemaakt is? Je hebt hem al een mail gestuurd met de vraag of hij het geld op zijn rekening ziet? 1 dag is echt te weinig tijd om conclusies te trekken en oneerlijk tegenover hem. De meeste winkels reageren langzamer dan dat.
BSRuben
Adept
Contacteer:

Bericht door BSRuben »

Ik geef hem oook nog wel even de tijd, maar als ik zelf handel en ik weet dat iemand mij geld overmaakt / gaat maken dan zorg ik dat ik diegene op de hoogte houdt. Dus even een bevestiging sturen dat de kaarten worden verstuurd zodra het geld binnen is etc.
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Ik begrijp het hoor, maar niet iedereen is even goed daar mee en 1 dag is toch wel wat erg weinig om conclusies uit te trekken.
Plaats reactie