Breda
Moderator: Admins & Moderators
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
En daar gaan we weer:
Aanstaande zondagmiddag komen we met een klein clubje (3 man op dit moment) bij elkaar. Zijn er geïnteresseerden om hierbij aan te sluiten? Wat vers vlees af en toe is zeker welkom. We spelen zeer casual, EDH, t2, extended, legacy, type niks-nada-noppes (zolang niet overpowered lame). En vooral is het gewoon gezellig.
Mocht je dus interesse hebben: Laat iets weten, hier of via PM.
Tijd: Nog nader te bepalen
Aanstaande zondagmiddag komen we met een klein clubje (3 man op dit moment) bij elkaar. Zijn er geïnteresseerden om hierbij aan te sluiten? Wat vers vlees af en toe is zeker welkom. We spelen zeer casual, EDH, t2, extended, legacy, type niks-nada-noppes (zolang niet overpowered lame). En vooral is het gewoon gezellig.
Mocht je dus interesse hebben: Laat iets weten, hier of via PM.
Tijd: Nog nader te bepalen
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Ik zou wel willen maar zelfde probleem als vorige keer:
Ik heb een week-OV dus moet dokken als ik in het weekend met de trein wil reizen. Zit er voor mij dus niet in tenzij ik ander vervoer kan regelen.
Sowieso heb ik geen EDH deck xD
Ik heb een week-OV dus moet dokken als ik in het weekend met de trein wil reizen. Zit er voor mij dus niet in tenzij ik ander vervoer kan regelen.
Sowieso heb ik geen EDH deck xD
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
- Donnie Darko
- Wizard
Deze zondagmiddag kan ik helaas niet...
Ik heb ook geen EDH deck, dat nog nooit gespeeld, en verder ook weinig met de andere speltypen gespeeld, oftewel, ik heb altijd zeer casual gespeeld. Mocht dat geen probleem zijn dan doe ik een volgende keer graag mee.
En Jibz, als je dan in Veenendaal bent kan ik je wel komen ophalen en wegbrengen (zoals de vorige keer )
Ik heb ook geen EDH deck, dat nog nooit gespeeld, en verder ook weinig met de andere speltypen gespeeld, oftewel, ik heb altijd zeer casual gespeeld. Mocht dat geen probleem zijn dan doe ik een volgende keer graag mee.
En Jibz, als je dan in Veenendaal bent kan ik je wel komen ophalen en wegbrengen (zoals de vorige keer )
Work is the curse of the drinking class
-
- Adept
Re: Breda
Is hier nog een tweede evenement voor geplaatst? Dan heb ik eventueel wel zin in chill non-EDH Casual
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Nee, nog niet... Maar wat niet is kan nog komen Als er weer een datum in de buurt komt, houden we je op de hoogte.
(of hoe vaag je kan zijn over iets... )
(of hoe vaag je kan zijn over iets... )
See reversed side of this posting for disclaimer.
geloof dat er van de week iets is geplanned. Dinsdag avond?
Tap yourself
When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.