Minst toffe kleur
Moderator: Admins & Moderators
- Donnie Darko
- Wizard
Wit is leuk omdat je snel en veel creatures kan leggen en dan nog vaak met flying.
Het minst leuke vind ik zwart, dat is vaak zo smerig en kaarten zoals Corrupt en Tendrils of corruption zijn echt niet leuk om tegen je te krijgen.
Het minst leuke vind ik zwart, dat is vaak zo smerig en kaarten zoals Corrupt en Tendrils of corruption zijn echt niet leuk om tegen je te krijgen.
Re: Minst toffe kleur
Rood is zeker mijn minst favoriete kleur. Daar kan je vrij weinig mee. Kort door de bocht alleen maar damage doen. Blauw is de meest interessante en sterke kleur naar mijn mening. Kan ongeveer alles tegenhouden alleen niks slopen daar gebruik ik als 'backupkleur' dan wit voor. Wit molt echt alles.
So Long And Thanks For All The Fish!
http://www.youtube.com/watch?v=bG6b3V2MNxQ
http://www.youtube.com/watch?v=bG6b3V2MNxQ
ik speel eigenlijk alleen groen of zwart.. Blauw spreekt me niet aan (behalve Merfolk eigenlijk) en met rood doe je inderdaad niet veel anders dan lompe damage. (Ik vond het Betrayers of Kamigawa 'Ogre and Demons' deck wel leuk en dat was B/R) Als ik dan moet kiezen is rood toch wel de minst favoriete kleur. Waarom? Memnite / Ornithopter + Kuldotha Rebirth.
Denk dat het voor mij rood is als minst leuke om te spelen, tis eigenlijk altijd hetzelfde.
Tap yourself
When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
-
- Adept
Hmm meest gehate kleuren als ik ze niet speel . Blauw denk ik toch door het counteren.
Maar wit kan er ook wat van om dingen kapot te krijgen die niet bedoeld waren om kapot te gaan .
Zit nu zelf met een groen/wit/rood deckje, echt gebouwd op de dingen kapot te maken die niet bedoeld waren om kapot gemaakt te worden .
Maar wit kan er ook wat van om dingen kapot te krijgen die niet bedoeld waren om kapot te gaan .
Zit nu zelf met een groen/wit/rood deckje, echt gebouwd op de dingen kapot te maken die niet bedoeld waren om kapot gemaakt te worden .
-
- Adept
Nja tis niet zo zeer de kleur. Tis meer het type deck. Ik speel graag tegen een (non-mill!) merfolk deck. Maarja
Counter of Destroy (TEGEN JE!!!)
Waarom?
Ik speel .....
COUNTER!
Ik..
COUNTER!
Ik sac 95 eldrazi tokens en speel mijn 99/99 Eldrazi.
Bounce!
AAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Oh ja.. En Eldrazi's zijn hatelijk -.- ... Zodra er 1 ligt in casual is het insta-focus. En dan afvragen waarom... XD..
Counter of Destroy (TEGEN JE!!!)
Waarom?
Ik speel .....
COUNTER!
Ik..
COUNTER!
Ik sac 95 eldrazi tokens en speel mijn 99/99 Eldrazi.
Bounce!
AAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Oh ja.. En Eldrazi's zijn hatelijk -.- ... Zodra er 1 ligt in casual is het insta-focus. En dan afvragen waarom... XD..
-
- Adept
Re:
Mijn witte decks ownen nu juist kei en kei hardDutchG0d schreef:wit is echt poep:P en dat is eigenlijk alles wat ik er over wou zeggen haha, blauw is op zich nog wel tof met counteren en control
Angel, Soldier, Kithkni, Cleric, Knight
(Oops, ik kan geen posts verwijderen dus samenvoegen met vorige heeft weinig nut nu x_x )