Dames + magic

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
BanzaiCopter
Adept

Dames + magic

Bericht door BanzaiCopter »

Het heeft nog met magic te maken. Maar ligt het aan mij of spelen er steeds meer dames magic de laatste tijd? Toen ik net begon zag ik er nooit 1 en rustig aan zie ik overal wel wat meiden / dames verschijnen.

Helaas is in Limburg magic vrij dood. Dus ik vraag het jullie noordenaren maar es. Hoe vaak zien jullie een meid magic spelen?

Locaties waar ik regelmatig dames zie:
Bij ons groepje is er 1 :p

Den Bosch 1

Venray 2 of 3. Weet ik al niet meer :)

Volgens mij is deze post iets meer off topic maarja :D
pi
Archmage
Contacteer:

Re: Dames + magic

Bericht door pi »

Het is een beetje moeilijk om off-topic te gaan in de openingspost van een topic.

Ik zie er niet speciaal meer, het zijn er nog steeds erg weinig en ik zie nu ook een beetje meer andere spelersgroepen die wat groter zijn waardoor de kans misschien ook wat groter is. Ik denk dat zo'n 50% van de mensen die ik magic heb geleerd vrouwelijk is, al speelt er daarvan geen een meer. Wel ken ik er nu een die het wat meer fanatiek speelt, maar die is sowieso heel fanatiek met spelletjes dus zo verassend is dat niet. Ook heb ik net een ruil afgerond met een dame, maar aangezien die vertelde dat ze daarmee 92 complete sets heeft vermoed ik dat die niet net begonnen is.

Al met al zie ik denk ik geen significant verschil.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Dragonheart
Sorcerer
Contacteer:

Re: Dames + magic

Bericht door Dragonheart »

Ik heb ook niet de indruk dat het er meer zijn geworden. Op competitief niveau zijn het er in mijn ogen juist ietsje minder geworden. Je hebt ze wel, maar eigenlijk zijn ze niet zo goed als Godelief was.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Plaats reactie