Hey mensen,
Het beste aan forums is om andere magic spelers te leren kennen en eventueel treffen voor een potje magic. De makkelijkste manier om hier achter te komen is door middel van member search te kijken naar een woonplaats (staat daar vermeld). Mits je nieuwe spelers / uitdagingen zoekt dan het simpelste is gewoon om bij je forum naam / profiel eventjes je woonplaats te zetten Ik zie dat dit bij 90% niet het geval is
Natuurlijk forceer ik het niet. Tis niet dat mensen jullie zullen stalken. Gewoon als reminder waarom woonplaats vermeld staat
Woonplaatsen
Moderator: Admins & Moderators
-
- Adept
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Re: Woonplaatsen
Grappig dat je deze oproep plaats terwijl je zelf geen woonplaats hebt ingevuld (tenzij je natuurlijk in de plaats Limburg woont, hetgeen ik durf te betwijfelen).
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
-
- Adept
Nou ja.. Ik was erover aan het denken maarja. Er zijn zo weinig mensen die in Limburg spelen Ik woon in midden limburg dus voor mij is het overal goed te doen XD Maar okay ik zal het erbij pleuren
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Ik wilde al dezelfde opmerking maken. Ook moet je je misschien afvragen hoeveel van de actieve posters het hebben staan en alleen degenen die ook echt actief zijn aan proberen te moedigen het er bij te zetten.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.