Hey hey,
Wat is de goedkoopste manier om boosterdozen te krijgen? Ik heb sommige boosterdozen tot wel 45 euro gezien! Tuurlijk was dat Kamigawa maar nog steeds. Wel es grappig om mee te draften Enige nadeel was.. De verzende kosten bedraagde 26 euro ofzo Iemand enig idee hoe je binnen NL goedkoop aan boosterdozen komt?
Boosterdozen?
Moderator: Admins & Moderators
-
- Adept
Re: Boosterdozen?
Ik heb eigenlijk zelf geen idee maar zou dit ook graag weten... Ik vind het trouwens spijtig dat sommige opeens massaal in prijs stijgen (WorldWake) bijvoorbeeld...
Jace, the Mind Sculptor komt uit de Worldwake serie.. Die kaart kost al snel 80 euro dus is het ook logisch dat de prijzen voor boosterdozen erg hoog ligt..
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Dat van die prijsstijging is simpelweg een kwestie van vraag en aanbod. Er zijn veel van die boxen geopend omdat de kans vrij groot is dat je een kaart open maakt die een aanzienlijk deel van de kosten dekt. Als er veel geopend worden is er minder van. Is er minder van dan gaat de prijs omhoog. Dit is ook de reden dat boxen van oudere sets vaak meer waard zijn, zelfs als de verwachting van waarde uit je pakjes niet zo hoog is. Uit een beta box zou je waarschijnlijk bv uit elk pakje minstens ene P9 kaart moeten halen om het de prijs waard te maken.
De laatste keer heb ik mijn boxen bij Vandal Com-X gehaald, hier in Amsterdam, wat me de verzendkosten scheelde. De prijs zat daar op ongeveer 86 euro. Lolloler zit daar net ietsje boven. Ik heb ook goede ervaringen met bij Playtrade.de halen, met name als je 2 of meer boxen bestelt, want dan zijn de verzendkosten maar 4 euro. Op de kleine verschillen die je online in de prijzen ziet zijn het met name de verzendkosten die relevant zijn in mijn ervaring.
De laatste keer heb ik mijn boxen bij Vandal Com-X gehaald, hier in Amsterdam, wat me de verzendkosten scheelde. De prijs zat daar op ongeveer 86 euro. Lolloler zit daar net ietsje boven. Ik heb ook goede ervaringen met bij Playtrade.de halen, met name als je 2 of meer boxen bestelt, want dan zijn de verzendkosten maar 4 euro. Op de kleine verschillen die je online in de prijzen ziet zijn het met name de verzendkosten die relevant zijn in mijn ervaring.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Net een Display besteld van WW bij ComX thanks for the tip