Jace TMS is OP
Moderator: Admins & Moderators
Jace TMS is OP
Hallo iedreen
vinden jullie ook niet dat Jace TMS overpowered is?
Ik bedoel, hij is niet betaalbaar voor beginnende spelers, tenzij
je zo ongeveer 420 euro wisselgeld hebt. Wanneer hij op het
veld komt heeft een beginnende speler amper kans om nog iets te doen.
Ik heb 1 keer hem kunnen vernietigen door een Jace Beleren te spelen, maar
dan speelde die speler de volgende beurt gewoon een tweede. Begrijp me
niet verkeerd, ik vind Jace een leuk personage, maar deze is er toch over?
Ik dacht dat hij ver uit standard ging verdwijnen (dacht dat hij uit Zendikar kwam), maar
hij is van Worldwake. Hoe lang is worldwake nog T2 legal?
Ben ik de enige die dit vind, of zijn er nog mensen?
vinden jullie ook niet dat Jace TMS overpowered is?
Ik bedoel, hij is niet betaalbaar voor beginnende spelers, tenzij
je zo ongeveer 420 euro wisselgeld hebt. Wanneer hij op het
veld komt heeft een beginnende speler amper kans om nog iets te doen.
Ik heb 1 keer hem kunnen vernietigen door een Jace Beleren te spelen, maar
dan speelde die speler de volgende beurt gewoon een tweede. Begrijp me
niet verkeerd, ik vind Jace een leuk personage, maar deze is er toch over?
Ik dacht dat hij ver uit standard ging verdwijnen (dacht dat hij uit Zendikar kwam), maar
hij is van Worldwake. Hoe lang is worldwake nog T2 legal?
Ben ik de enige die dit vind, of zijn er nog mensen?
Even if the sky is falling down!
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Re: Jace TMS is OP
Hij is goed, maar niet overpowered; er zijn zat manieren om hem weg te krijgen. Het probleem is alleen, dat het deck waarin hij gespeeld wordt, gewoon goed is. 1x aanvallen met Creeping Tar pit en hij is weg.
Hij gaat uit Standard, zodra het Zendikar-block uitroteert, dus dat is in oktober als het nieuwe blok uitkomt.
Tegen dan kan je gaan klagen over Sword of Feast and Famine ofzo... of Tezzeret..
Hij gaat uit Standard, zodra het Zendikar-block uitroteert, dus dat is in oktober als het nieuwe blok uitkomt.
Tegen dan kan je gaan klagen over Sword of Feast and Famine ofzo... of Tezzeret..
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Die vallen allemaal wel mee. Het is enkel met Jace dat ik het vind. Nu heb ik wel een vraag, je zegt als het block uitroteerd,
dus als ik het goed heb zal zowel zendikar, worldwake, als rice of the eldrazi allemaal samen eruit gaan? (srry voor de domme
vraag, maar het is de eerste block dat ik meemaak dat wordt uitgeroteerd )
dus als ik het goed heb zal zowel zendikar, worldwake, als rice of the eldrazi allemaal samen eruit gaan? (srry voor de domme
vraag, maar het is de eerste block dat ik meemaak dat wordt uitgeroteerd )
Even if the sky is falling down!
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Inderdaad, Zendikar, worldwake en rise of the eldrazi roteren tegelijk uit.
Jace is erg goed. Niet overpowered. Er bestaat nog steeds een heel kleine kans dat Jace v2 in M12 zit.
Jace is erg goed. Niet overpowered. Er bestaat nog steeds een heel kleine kans dat Jace v2 in M12 zit.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
betwijfel dat eigenlijk. denk eerder een nieuwe met nieuwe abilities.
Tap yourself
When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Zeker geen nieuwe. Het is waarschijnlijk Jace v1, misschien Jace v2.ixo schreef:betwijfel dat eigenlijk. denk eerder een nieuwe met nieuwe abilities.
of dat inderdaad. V2 wordt waarschijnlijk niet nog een keer legal gehouden, misschien een later block?
Tap yourself
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Jace v2 in de basisset is goed voor de verkoop. Dan daalt het ding wellicht wat in prijs waardoor meer mensen ermee kunnen spelen. Misschien dat ze er ook nog wat andere ronduit belachelijke kaarten in stoppen. Misschien dat iedereen dan vergeet hoe goed Jace v2 leek.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Ik zit te denken, volgens mij hebben we nog nooit zulke kaarten in de basissets gevonden. De meeste sets hebben wel één of een paar heel dure kaarten. Mox diamond schiet te binnen, rishadan port, call of the herd, chrome mox, doubling season (of shockduals) of zo als ik steeds om het block de duurste kaart die ik me kan herinneren pak. Sommige zijn wel herdrukt, maar eigenlijk nooit in de basisset. Garruk was wel voor Lorwyn een van de duurste kaarten, maar thoughtseize toch wel iets meer nog.
ik denk dat wizards bij voorkeur zulke kaarten niet herdrukt om vooral nieuwe formaten interessant te laten blijven. Als een kaart al een van de beste was in zijn tijd is er een goede kans dat hij dat weer wordt en dan krijg je bijna een herhaling. Herhaling is saai. Ook kan het negatieve invloed hebben op investeringen die mensen gemaakt hebben, zie baneslayer angel waar wizards heeft kunnen zien hoe ze de prijzen enorm kunnen beinvloeden door de kaart nog een keer te drukken. Dit vinden spelers over het algemeen niet echt leuk.
ik denk dat wizards bij voorkeur zulke kaarten niet herdrukt om vooral nieuwe formaten interessant te laten blijven. Als een kaart al een van de beste was in zijn tijd is er een goede kans dat hij dat weer wordt en dan krijg je bijna een herhaling. Herhaling is saai. Ook kan het negatieve invloed hebben op investeringen die mensen gemaakt hebben, zie baneslayer angel waar wizards heeft kunnen zien hoe ze de prijzen enorm kunnen beinvloeden door de kaart nog een keer te drukken. Dit vinden spelers over het algemeen niet echt leuk.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
ze mogen dat wel vaker doen, idiote prijzen zijn er op de markt
Tap yourself
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Stel je eens voor dat jij wel 4 jace voor zeg 420 euro had gekocht, zou jij daar dan echt blij van worden?
De mensen die wel zulke bedragen uitgeven zijn waarschijnlijk goede klanten, is het logisch voor een bedrijf om nou juist die mensen die al veel geld uitgeven aan hun product te benadelen?
De mensen die wel zulke bedragen uitgeven zijn waarschijnlijk goede klanten, is het logisch voor een bedrijf om nou juist die mensen die al veel geld uitgeven aan hun product te benadelen?
ik hou de regel aan "wat de gek er voor geeft" ik benadeel de winkels niet, die drijven handel.
ik zelf zou niet blij worden van de aankoop van 4 jace voor 420... #1 me vriendin slaat een bijl in me rug
#2 dat geld kan ik goed gebruiken voor: huur, vliegtickets, eten en andere belangrijkere zaken...
maar dat ben ik, nogmaals ik benadeel niemand maar mag het nog wel belachelijk vinden.
ik zelf zou niet blij worden van de aankoop van 4 jace voor 420... #1 me vriendin slaat een bijl in me rug
#2 dat geld kan ik goed gebruiken voor: huur, vliegtickets, eten en andere belangrijkere zaken...
maar dat ben ik, nogmaals ik benadeel niemand maar mag het nog wel belachelijk vinden.
Tap yourself
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Maar stel je had ze wel gekocht, hoe zou je je daar onder voelen als ze opeens de helft waard werden? Kun je begrijpen dat dat voor wizards misschien een situatie is die ze willen voorkomen en dat de kaart daarom waarschijnlijk niet herdrukt zal worden?
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Ik snap het idee. Maar ach... Ik had Baneslayer al in de eerste druk en vind het niet echt erg dat ze niet zo heel veel meer waard is. In feite kan dat met iedere kaart gebeuren. Jace v2 is wel een kaart die in heel veel formaten gespeeld wordt. Worldwake is nu niet echt een set waarbij een overschot aan Jaces de wereld in geholpen is. Ik heb al 4 van de nieuwe Jaces. Toch zou ik het een goed idee vinden om het ding wel in een basisset te herdrukken. Dat maakt het voor veel mensen makkelijker om wat van die dingen aan te schaffen. Bovendien speel ik liever nog een tijdje met de goede Jace dan met de crappy eerste versie.pi schreef:Maar stel je had ze wel gekocht, hoe zou je je daar onder voelen als ze opeens de helft waard werden? Kun je begrijpen dat dat voor wizards misschien een situatie is die ze willen voorkomen en dat de kaart daarom waarschijnlijk niet herdrukt zal worden?
ik maak me niet echt druk om daling of stijgingen, ik ruil ze of ik koop de cheap kaarten, alles uit standard krijgt een waarde vermindering van bijna 60 tot 75 procent.
Tap yourself