ik en een vriend zijn van plan om onderling kaarten te ruilen
Hij zou mij 2 Outrider en-Kor geven voor celestial crusader
een geslaagde wissel ?
ruil
Moderator: Admins & Moderators
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Re: ruil
Prut uncommons voor prut uncommon in weze. Je maakt er hooguit 10 cent winst of verlies op. Als een vriend van mij outriders wilde en ik had ze over zou ik hem ze gewoon geven. Ik begrijp dat niet iedereen ruilt in de hoeveelheden dat ik doe (vandaag 1 cm aan wants binnen gekregen, voornamelijk rares, en even zoveel kaarten uitgestuurd), maar is dit niet een wat erg kleine deal om je druk over te maken?
Ik ga dit overigens in algemeen hangen, al snap ik de redenatie voor spel uitleg.
Ik ga dit overigens in algemeen hangen, al snap ik de redenatie voor spel uitleg.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Ik heb heeeeel weinig kaarten en hij heel veel
Elke ruil die ik doe probeer ik zo goed mogelijk te doen
Enja , het zou tof zijn als ze die kaarten gewoon geven , maar hij wilt alleen ruilen , zelfs niet verkopen
nu heb ik 4 outriders ook al zijn het slechte kaarten , ik probeer met deze kaarten een leuk deckje te maken
Elke ruil die ik doe probeer ik zo goed mogelijk te doen
Enja , het zou tof zijn als ze die kaarten gewoon geven , maar hij wilt alleen ruilen , zelfs niet verkopen
nu heb ik 4 outriders ook al zijn het slechte kaarten , ik probeer met deze kaarten een leuk deckje te maken
Wat Pi zegt.
Ze zijn grofweg even veel waard. Dus als jij er 2 krijgt in ruil voor 1, dan maak jij er een paar eurocenten winst op.
Ze zijn grofweg even veel waard. Dus als jij er 2 krijgt in ruil voor 1, dan maak jij er een paar eurocenten winst op.
Iron Maiden's gonna get you
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!