Torpor orb
Moderator: Admins & Moderators
Torpor orb
Ey
ik ben erg van mening dat torpor orb goed is, maar kom nu wel langs een vraag die ik zelf niet zeker kan beantwoorden.
er ligt een torpor orb op het veld en iemand wil een living weapon spelen, welke doet er niet toe. flayer husk
komt de living weapon nou ge-equipped op de germ of niet? aangezien torpor zegt niks triggered.
gegroet
ixo
ik ben erg van mening dat torpor orb goed is, maar kom nu wel langs een vraag die ik zelf niet zeker kan beantwoorden.
er ligt een torpor orb op het veld en iemand wil een living weapon spelen, welke doet er niet toe. flayer husk
komt de living weapon nou ge-equipped op de germ of niet? aangezien torpor zegt niks triggered.
gegroet
ixo
Tap yourself
When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Re: Torpor orb
De living weapon doet de trigger, deze is geen creature en dit wordt dus niet door de orb voorkomen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Volgens mij is het meer: De ability is al getriggered en hij loopt af. Het feit dat de germ in het spel komt triggert geen andere ability. Dan had je een "Whenever a germ enters the battlefield" nodig gehad.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Kijk gewoon naar de letterlijke tekst: Living Weapon zegt "When this Equipment enters the battlefield" (het gaat om de trigger-conditie, niet om het effect).
Een equipment is geen creature, dus heeft Torpor Orb er geen invloed op.
Een equipment is geen creature, dus heeft Torpor Orb er geen invloed op.
Iron Maiden's gonna get you
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
torper orb is bedoeld voor bijv. de splicers die in deze serie zitten maar van vorige serie's helpt het bijv een ally deck voledig omzeep
Ook mijn harstikke leuke deck zou hiermee compleet om zeep worden geholpen. Grrrrrrr haal de kaart uit de handel.
http://www.magicforums.nl/viewtopic.php?f=9&t=4080
http://www.magicforums.nl/viewtopic.php?f=9&t=4080
hmms hoe werkt die topper met Pentarch Paladin
Ik vermoed dat je geen kleur kan kiezen, en dus de 2e ability niet gebruikt kan worden. Of met een beetje fantasie (vast te veel de regels buigen) alleen voor kleurloze permanents is. Kan die topper orb ook geluik weg
Ik vermoed dat je geen kleur kan kiezen, en dus de 2e ability niet gebruikt kan worden. Of met een beetje fantasie (vast te veel de regels buigen) alleen voor kleurloze permanents is. Kan die topper orb ook geluik weg
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Helaas... "Geen kleur gekozen" is iets anders dan "kleurloos".
Je Paladin sloopt dus niets..
Je Paladin sloopt dus niets..
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Nu we er toch over bezig zijn. Ik neem aan dat als je een kleur moet kiezen, je niet kleurloos mag kiezen. Klopt dat?
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Dat klopt
See reversed side of this posting for disclaimer.