verzameling oude kaarten

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
remco
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: di jul 05, 2011 7:39 pm

verzameling oude kaarten

Bericht door remco »

Ik kan achterin de kast mijn oude verzameling tegen en ik doe er niet meer mee. wil het hele pakket in een keer verkopen.
had het al aan geboden aan een paar winkels maar die bieden te weinig (achteraf wel logies).
mocht je geïnteresseerd zijn kan ik een lijst naar je toe mailen het zijn er ongeveer 1200.

groeten
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: verzameling oude kaarten

Bericht door pi »

Hey remco,

misschien kun je hier een klein beetje een 'teaser' geven? Welke leuke rares heb je bijvoorbeeld? Denk dat dat je verkoop zou kunnen helpen.

Voor mij is voor de meeste verzamelingen een goede bovengrens van de waarde 1 euro per rare die er in zit. In mijn ervaring is vrijwel alles wat duurder is dan dat niet de moeite. Verwacht niet voor de (un)commons of accesoires wat te krijgen, dat is niet normaal.

Eventueel wil ik de lijst wel zien: pi@magicforums.nl

Groeten,

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: verzameling oude kaarten

Bericht door ixo »

heb eventueel ook wel interesse djaga4@hotmail.com

al vast bedankt
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
remco
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: di jul 05, 2011 7:39 pm

Re: verzameling oude kaarten

Bericht door remco »

Beste pi,

ik snap dat het handiger was geweest om wat rares te noemen, maar het is een hele tijd geleden dat ik gespeeld heb en ik zou niet meer weten welke rare, (un)common zijn en heb ook geen zin om het uit te zoeken eigenlijk. was al lang blij dat ik nog een lijst had met de kaarten die in de doos zitten.

groeten

Remco
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: verzameling oude kaarten

Bericht door pi »

In weze komt de verzameling neer op een wasteland, temporal manipulation en volrath's stronghold, er zitten wat leuke goedkopere kaarten in, maar echt heel veel is het verder niet. Mijn bod zou min of meer gebaseerd zijn op deze kaarten en de staat er van.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie