draften
Moderator: Admins & Moderators
- lord of the squirrel
- Administrator
kaart
duder dan krijg ik er van jou ook nog 1
In the Krosan Forest, you've got to keep an eye out for the squirrels.
Nee hoor die hebben wij meteen ingesteld toen het forum begon. Dus ik verwacht ook nog een leuk kaartje. Aangezien je al een aantal dagen over tijd bent met het versturen ligt de waarde van de kaarten nu al op 12 euro.
GFORCE
GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
wie staan er allemaal voor de draft geregistreerd dan?
en wanneer was het ook alweer
en wanneer was het ook alweer
"From the time of howling..from when the Earth was still new, arose a powerful barbaric immortal...the DEATHDEALER...He is the son of Satan, the Lord of Death..."
http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=207#207
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
genius: aangezien ik nog geen 8ste persoon op het moment heb kun jij nog mee doen, stuur me dan effies een meeltje: pi@magicforums.nl. Als jij de eerste bent die mij meelt voor 8ste persoon kun je mee doen.
Wat betreft de gegevens
mensen die mee doen:
1. Demonics
2. Xanatos
3. lord of the squirrel
4. KingFatass
5. Baelin
6. X -> gozer die ik persoonlijk ken en die nog even lid moet worden
7. pi
8. ? -> we hebben nog geen nummer 8
(willekeurige volgorde)
verzamelen:
EDIT: oepsie, datum: 1 september, a.s. zondag
10 uur Amsterdam Centraal Station meeting point
We spelen in cafe Center Court.
We spelen OD/TO/JU, de boosters zijn al in mijn bezit, dus daar kunnen we nu niks meer aan veranderen.
Ik geloof dat dat het was,
mazzel
pi
genius: aangezien ik nog geen 8ste persoon op het moment heb kun jij nog mee doen, stuur me dan effies een meeltje: pi@magicforums.nl. Als jij de eerste bent die mij meelt voor 8ste persoon kun je mee doen.
Wat betreft de gegevens
mensen die mee doen:
1. Demonics
2. Xanatos
3. lord of the squirrel
4. KingFatass
5. Baelin
6. X -> gozer die ik persoonlijk ken en die nog even lid moet worden
7. pi
8. ? -> we hebben nog geen nummer 8
(willekeurige volgorde)
verzamelen:
EDIT: oepsie, datum: 1 september, a.s. zondag
10 uur Amsterdam Centraal Station meeting point
We spelen in cafe Center Court.
We spelen OD/TO/JU, de boosters zijn al in mijn bezit, dus daar kunnen we nu niks meer aan veranderen.
Ik geloof dat dat het was,
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- KingFatass
- Wizard
bij de ingang van cs, voorzijde dus, is een grote bord met 'meeting point' dus zo moeilijk zal het niet zijn
"From the time of howling..from when the Earth was still new, arose a powerful barbaric immortal...the DEATHDEALER...He is the son of Satan, the Lord of Death..."
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
de grote staionshal, dan een beetje om je heen kijken, vooral een beetje hoog kijken en dan zie je 2 mannetjes die elkaar een hand geven, dat is het meeting point. Mocht je het zo niet kunnen vinden dan kan waarschijnlijk zowat iedereen die op het Centraal rondloopt je wel vertellen waar je wezen moet. In geval van nood zoek ga dan iig in de richting van spoor 1 en 2 en dan een stukje verder, dan ben je of in de grote hal of evenwijdig daarmee, loop naar links of naar rechts als je niet in de grote hal staat (andere kant is dan muur) en loop door tot je in de grote hal bent, ben je naar rechts gelopen is het meteen om de hoek ben je naar links gelopen is het aan de overkant. Je kan ook nog op zoek gaan naar de ingang voor de Metro's, dat is er vlak bij. Als je had zo nog niet vinden kunt dan zou ik gaan zoeken naar mensen die lijken op magic-spelers: andere gasten met rugtassen die er ook uit zien of ze niet helemaal op hun plaats zijn en die er ook uit zien of ze ook niet precies de weg weten.
mazzel
pi
p.s. Vorige keer kon iedereen het vinden...
de grote staionshal, dan een beetje om je heen kijken, vooral een beetje hoog kijken en dan zie je 2 mannetjes die elkaar een hand geven, dat is het meeting point. Mocht je het zo niet kunnen vinden dan kan waarschijnlijk zowat iedereen die op het Centraal rondloopt je wel vertellen waar je wezen moet. In geval van nood zoek ga dan iig in de richting van spoor 1 en 2 en dan een stukje verder, dan ben je of in de grote hal of evenwijdig daarmee, loop naar links of naar rechts als je niet in de grote hal staat (andere kant is dan muur) en loop door tot je in de grote hal bent, ben je naar rechts gelopen is het meteen om de hoek ben je naar links gelopen is het aan de overkant. Je kan ook nog op zoek gaan naar de ingang voor de Metro's, dat is er vlak bij. Als je had zo nog niet vinden kunt dan zou ik gaan zoeken naar mensen die lijken op magic-spelers: andere gasten met rugtassen die er ook uit zien of ze niet helemaal op hun plaats zijn en die er ook uit zien of ze ook niet precies de weg weten.
mazzel
pi
p.s. Vorige keer kon iedereen het vinden...
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.