Ik ben de afgelopen dagen een beetje aan het rondhangen op Marktplaats om te zien of ik daar een leuke deal kan vinden. Aangezien ik dus nieuw ben in de wereld van Magic heb ik weinig benul van wat een goede prijs is. Pi heeft me al een algemene richtlijn gegeven van niet meer dan 1 euro per rare (normaalgesproken). Maar toch blijf ik dan telkens twijfelen. Vandaar dat het me een goed idee leek om een thread te openen waarin ik marktplaats-aanbiedingen zet, zodat jullie me misschien kunnen adviseren over de prijs.
Zo heb ik bijvoorbeeld contact opgenomen met de aanbieder van het volgende: http://hobby.marktplaats.nl/verzamelkaa ... ythic.html.
Omschrijving:
Ik heb contact opgenomen en hem gevraagd naar zijn richtprijs. Die is 45 tot 50 euro (excl. 6.75 euro verzendkosten). Voor 50 euro krijg ik er 140 buitenlandse kaarten bij. Wellicht dat hier nog wat vanaf kan, maar is het de moeite waard denken jullie? (Ik heb gezien dat Goblin King uit de eerste edities veel waard zijn, maar ik weet niet uit welke editie deze komt.)Hoi ik verkoop een prachtige verzameling Magic cards.
Bij elkaar ruim 1150 prachtige Magic kaarten
Met Top Rare`s zoals,Toxin Sliver,Sadistic Sacrament,Goblin King,Bloodchief Ascenion
Catupult Master,Cosmic Larva,Imperial Hellkite,Mosswort Bridge,Angel of Salvation,
Patron of the Kitsune,ShizukoCaller of Autumn,World Queller,DEeathless Angel enz,enz.
En zelfs een Top Mythic: Demon of Death`s Gate
Verder zo`n 340 lands uit diverse serie`s en 770 Uncommons en commons
Dit is echt een mooie verzameling
Alle Rare`s zitten in Sleeves en zelfs ook nog in de 9 vak`s plastic bladen.
Verzameling gaat in zijn geheel weg.
bij vragen mail of bel me gerust.
Elk advies is welkom. Helemaal niet op ingaan, prijs verlagen, of is het een goede prijs?
Bedankt!