Kun je de twee beurten die je over moet slaan na het spelen van eater of days niet opheffen door er een cancel overheen te spelen?
Lijkt me wel wat te voor de hand liggend maar...
Eater of Days+Cancel
Moderator: Admins & Moderators
- lord of the squirrel
- Administrator
Een triggered ability kun je niet opheffen met een "counter target spell".
Een kaart als Stifle doet volgens mij wel wat je wilt.
Een kaart als Stifle doet volgens mij wel wat je wilt.
Iron Maiden's gonna get you
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Re: Eater of Days+Cancel
wat ook kan is 2x Lighthouse Chronologist maar dat is wel omslachtig
Kun je die laatst genoemde kaart (Lighthouse Chronologist ) verduidelijken?
Kun je dan op elk moment ( ná een end step) in de tegenstanders beurt: aanvallen, sorcery's spelen, een landje spelen (en zo dus meerdere landjes spelen) enzo?
De kaart lijkt me erg goed, mis ik iets?
Kun je dan op elk moment ( ná een end step) in de tegenstanders beurt: aanvallen, sorcery's spelen, een landje spelen (en zo dus meerdere landjes spelen) enzo?
De kaart lijkt me erg goed, mis ik iets?
Played not for a long time, but is's still a nice game!
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Nee. Je krijgt en extra beurt meteen nadat de beurt van een tegenstander eindigt. Deze beurt werkt net als je normale beurt, je mag geen gekke dingen doen zoals aanvallen in je tegenstander zijn beurt.
De kaart is best ok, maar het is wel een vrij kwetsbaar creature en het kost aardig wat mana om hem zo ver te krijgen.
De kaart is best ok, maar het is wel een vrij kwetsbaar creature en het kost aardig wat mana om hem zo ver te krijgen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.