Hey allemaal,
Ik zit met een vraagje. Als je met Magic - Duels 2012 een Imperious Perfect tapped met een Gideon's Lawkeeper, dan kan de Imperious Perfect nadat hij getarget is nog snel zichzelf tappen en zijn ability gebruiken. Mijn vraag is nu: Zou ik met Catapult Squad mijn eigen Crossbow Infantry en Heavy Ballista kunnen tappen, maar alsnog de abilities van de laatste twee gebruiken vlak voordat dezen daadwerkelijk getapped worden? Als ik dat doe, geldt de ability van Catapult Squad nog, of doet deze dan geen damage meer?
Btw, kunnen Catapult Squad en Catapult Master zichzelf ook tappen ten behoeve van de ability?
Thanks!
Tapping
Moderator: Admins & Moderators
- Donnie Darko
- Wizard
Re: Tapping
Volgens mij zijn de targets voor catapult squad niet meer geldig, omdat zij al zijn getapt.
Maar wat je onder btw vraagt, dat gaat wel. Zij zijn gewoon ook soldiers, en dus een mogelijkheid voor hun eigen ability.
Maar wat je onder btw vraagt, dat gaat wel. Zij zijn gewoon ook soldiers, en dus een mogelijkheid voor hun eigen ability.
Work is the curse of the drinking class
@Quesred: Je kan alleen reageren op (het effect van) een ability.
Wat jij probeert, is reageren op het betalen van de cost. En dat kan niet.
Wat jij probeert, is reageren op het betalen van de cost. En dat kan niet.
Iron Maiden's gonna get you
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Jammer, maar helaas!
Gracias!
Gracias!