Combo's met Specter Deck?
Moderator: Admins & Moderators
Combo's met Specter Deck?
Ik wil graag een Specter deck opbouwen met deze kaarten: Megrim and Liliana's Caress
Maar weet niet echt welke specters er geschikt zijn en een beetje de moeite om te spelen?
Mvg
Maar weet niet echt welke specters er geschikt zijn en een beetje de moeite om te spelen?
Mvg
- Donnie Darko
- Wizard
Re: Combo's met Specter Deck?
Het toeval wil dat ik net een discard deck in elkaar heb gestoken. Ik ben geen professionele deckbuilder, maar vind Abyssal Specter altijd wel de moeite waard: Niet te duur, 2/3 dus kan ook wat hebben + flying wat hem redelijk succesvol maakt in het schade toe brengen. Ik heb verder niet zoveel specters...
Ik gebruik verder een setje ravenous rats (altijd mooi om mee te beginnen), ashen-skin zubera (kan je mooi mee blocken om de kaart die diegene die beurt heeft gekregen te laten discarden), horrifying revelation (sterke kaart voor 1 zwarte mana) en unhinge (het is natuurlijk niet erg om zelf wat extra kaarten te hebben)...
Ik gebruik verder een setje ravenous rats (altijd mooi om mee te beginnen), ashen-skin zubera (kan je mooi mee blocken om de kaart die diegene die beurt heeft gekregen te laten discarden), horrifying revelation (sterke kaart voor 1 zwarte mana) en unhinge (het is natuurlijk niet erg om zelf wat extra kaarten te hebben)...
Work is the curse of the drinking class
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Als je in de richting van de ratjes en zubera's gaat is een beetje creature recursion ook wel een goed idee. Misschien wil je ook wel een 2e of 3e kleur voor wat meer zubera's.
Overigens, 1 mana voor een discard naar keuze is niet zo goed als 1 mana voor discard naar jouw keuze, zoals cabal therapy, ostracize, duress of thoughtseize
Overigens, 1 mana voor een discard naar keuze is niet zo goed als 1 mana voor discard naar jouw keuze, zoals cabal therapy, ostracize, duress of thoughtseize
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
En wat met bijvoorbeeld Hypnotic Specter en Distress?
En deze vond ik ook wel de moeite: Silent Specter en Sign in Blood Als de tegenstander geen kaarten in handen heeft geef ik hem er eerst voor ik aanval mss?
En misschien nog land of enchantments die hier nog mooi bij passen?
En deze vond ik ook wel de moeite: Silent Specter en Sign in Blood Als de tegenstander geen kaarten in handen heeft geef ik hem er eerst voor ik aanval mss?
En misschien nog land of enchantments die hier nog mooi bij passen?
Creatures:
2x Silent Specter
2x Hypnotic Specter
3x Liliana's Specter
3x Wall of Bone
2x Abyssal Specter
2x Hollow Specter
3x Needle Specter
2x Scythe Specter
2x Tainted Specter
2x Whispering Specter
3x Ravenous Rats
Spells:
4x Liliana's Caress
3x Distress
4x Unholy Strength
3x Ostracize
Lands:
20 Swamp
Totaal kaarten: 60
2x Silent Specter
2x Hypnotic Specter
3x Liliana's Specter
3x Wall of Bone
2x Abyssal Specter
2x Hollow Specter
3x Needle Specter
2x Scythe Specter
2x Tainted Specter
2x Whispering Specter
3x Ravenous Rats
Spells:
4x Liliana's Caress
3x Distress
4x Unholy Strength
3x Ostracize
Lands:
20 Swamp
Totaal kaarten: 60
in mijn discard deck zit nog Haunting Echoes{/c] voor als ik de carres niet op pak of gesloopt worden
Geld deze voor alle kaarten die ik Exile?
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Kaarten in Exile zitten niet in je graveyard, dus nee.
Aan de andere kant: hoe wil jij met die specters gaan Exilen? Volgens mij is het allemaal standaard discard.
Aan de andere kant: hoe wil jij met die specters gaan Exilen? Volgens mij is het allemaal standaard discard.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
*This message is printed on 100% recycled electrons*
haunting echoes doet nix met kaarten die exiled zijn maar hij exiled alle nonland kaarten in target graveyard en daarna elke kaart dat op die manier is geexiled mag je de tegenstanders library door zoeken en alle kaarten met de zelfde naam exilen
-
- Starter