17 September - Driebergen
Moderator: Admins & Moderators
Re: 17 September - Driebergen
Inderdaad, wat Donnie zei
Maar even slecht nieuws:
Ik kan de 17e heel niet... Dat is de verjaardag van mn moeder. Goed ben ik in daar meteen aan denken he?
Dus het wordt of een dagje opschuiven of jullie zullen het zonder mijn aanwezigheid moeten stellen. Ligt verder geheel aan jullie wat we doen...
Maar even slecht nieuws:
Ik kan de 17e heel niet... Dat is de verjaardag van mn moeder. Goed ben ik in daar meteen aan denken he?
Dus het wordt of een dagje opschuiven of jullie zullen het zonder mijn aanwezigheid moeten stellen. Ligt verder geheel aan jullie wat we doen...
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
- Donnie Darko
- Wizard
Sorry Jibz, maar ik stel voor om het gewoon door te laten gaan, behalve als er nog meer afmeldingen volgen.
Het is nooit mogelijk om een dag te vinden dat iedereen kan, maar we kunnen wel meerdere keren afspreken zodat iedereen speelt.
Het is nooit mogelijk om een dag te vinden dat iedereen kan, maar we kunnen wel meerdere keren afspreken zodat iedereen speelt.
Work is the curse of the drinking class
Jammer, maar begrijpelijk. Als het inderdaad blijft staan overleg ik wel even met mn ma en dan kom ik waarschijnlijk 's middags wel even om een paar potjes mee te spelen en dan ga ik een beetje vroeg in de avond weer terug. Driebergen ligt toch praktisch om de hoek.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
- Donnie Darko
- Wizard
Ik heb ook al met Quesred afgesproken dat ik wel mee kom doen in Leiden als jullie nog eens een potje gaan spelen...
Nice, kan nog gezellig worden dan.
Mja, dat moet dan maar he.Donnie Darko schreef:Ik heb ook al met Quesred afgesproken dat ik wel mee kom doen in Leiden als jullie nog eens een potje gaan spelen...
ik ga morgen naar Leiden en blijf daar tot donderdag. Kan 1 van jullie of preferably allebei natuurlijk dan tijd vinden?
-
- Adept
Hoe zit het trouwens met parkeergelegenheid met een auto?
Ik ga proberen te komen.
Ook een leuke speelvariant is BANG. (doet licht denken aan Emperor)
Decks:
1 slecht EDH deck, 1 avond in elkaar gezet. Wat soms kan werken
Mijn standaard casual decks krijgen vaak de reactie dat ze vrij groot zijn. Mijn kleinste deck is 100 kaarten en dat is me EDh deck . (standaard zit ik rond de 120/140, met een uitzondering van 200), de andere reacties zijn dat ze er van staan te kijken dat de decks vaak toch werken.
1 tegen 1 decks heb ik niet, vind het over het algemeen minder leuke potjes.
Over het algemeen probeer ik niet met banned kaarten te spelen, restricted kaarten ook maar 1 keer.
Ik ga proberen te komen.
Ook een leuke speelvariant is BANG. (doet licht denken aan Emperor)
Decks:
1 slecht EDH deck, 1 avond in elkaar gezet. Wat soms kan werken
Mijn standaard casual decks krijgen vaak de reactie dat ze vrij groot zijn. Mijn kleinste deck is 100 kaarten en dat is me EDh deck . (standaard zit ik rond de 120/140, met een uitzondering van 200), de andere reacties zijn dat ze er van staan te kijken dat de decks vaak toch werken.
1 tegen 1 decks heb ik niet, vind het over het algemeen minder leuke potjes.
Over het algemeen probeer ik niet met banned kaarten te spelen, restricted kaarten ook maar 1 keer.
- Donnie Darko
- Wizard
Er is genoeg ruimte voor tientallen auto's, parkeren is overal gratis. Driebergen is maar een dorp.
Ok heb thuis even overlegd en ik kom 's middags waarschijnlijk naar driebergen en ga niet al te laat weer terug naar Veenendaal. Of ik mee-eet of niet weet ik niet zeker, maar als je het van tevoren moet weten, reken er dan maar op dat ik niet mee eet.
Net een preconstructed (Commander) EDH deck besteld, dus ik kan gewoon in de fun joinen ^^ Gelijk even een chinese Dark Banishing, Vicious Hunger en Consume Spirit laten komen ^^. Zal ze meenemen voor jou, Quesred, kijken hoe veel verder jij komt dan ik. Waarschijnlijk wel een hele hoop verder.
ik heb een bende russische guildpact en dissension kaarten liggen
Tap yourself
When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
- Donnie Darko
- Wizard
Als je komt, kan je die meenemen
dat wordt lastig
Tap yourself
- Donnie Darko
- Wizard
Nog een weekje te gaan...
Voor de duidelijkheid, wie komen er allemaal?
- Donnie Darko
- Quesred
- pi
- The Quizmaster
- Jibz (niet de hele dag)
Skystormer misschien? Heb je een PM gestuurd
Replicator misschien? Heb je een PM gestuurd
@ pi: neem jij nog vrienden mee?
@ iedereen die komt: Ik heb de route beschrijving onderaan pagina 1 van dit thread uitgebreid, zou nu niet mis kunnen lopen.
Maar ik stuur iedereen die heeft bevestigd dat hij komt nog een PM met mijn telefoonnummer voor de zekerheid.
Voor de duidelijkheid, wie komen er allemaal?
- Donnie Darko
- Quesred
- pi
- The Quizmaster
- Jibz (niet de hele dag)
Skystormer misschien? Heb je een PM gestuurd
Replicator misschien? Heb je een PM gestuurd
@ pi: neem jij nog vrienden mee?
@ iedereen die komt: Ik heb de route beschrijving onderaan pagina 1 van dit thread uitgebreid, zou nu niet mis kunnen lopen.
Maar ik stuur iedereen die heeft bevestigd dat hij komt nog een PM met mijn telefoonnummer voor de zekerheid.