Innistrad - Spoiler
Moderator: Admins & Moderators
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Re: Innistrad - Spoiler
Je link gaat naar de Rumour Mill en niet naar de spoiler.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Plus, je kunt ook even checken of iemand het al gepost heeft
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Laat ik dan eens linken naar de daadwerkelijke spoiler:
http://mtgsalvation.com/innistrad-spoiler.html
http://mtgsalvation.com/innistrad-spoiler.html
Pff.. Olivia Voldaren is erg, erg nice. Tot zover de meest indrukwekkende kaart!
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Beetje een Memnarch-ripoff....
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Weer wat nieuwe kaartjes bekend:
-
- Adept
Hmmm Morbid. Geen nieuwe ability, alleen een nieuwe naam. Volgende ronde een leuke naam in plaats van you win the game of loose.
Maar ik moet zeggen Skirsdag high priest zou zeker een leuke toevoeging voor mijn deck zijn.
En rooftop storm + Conspiracy, al je beestjes gratis spelen.
Maar ik moet zeggen Skirsdag high priest zou zeker een leuke toevoeging voor mijn deck zijn.
En rooftop storm + Conspiracy, al je beestjes gratis spelen.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Morbid is voor abilities die alleen werken als creatures dood zijn gegaan. In sommige gevallen baalt wizards er van dat ze een ability geen naam hebben gegeven op de kaarten, zoals 'gating' (horned kavu zijn ability bv). Ik denk dat het een goed idee is om vaak terug komende abilities te benoemen.
Over de kaarten, ik vind de Noble niet zo heel boeiend. Gratis zombies, in blauw??? 6 Mana lijkt me te veel, maar de kaart oogt best grappig. De priest zal geweldig zijn voor mijn Lyzolda deck, meer tokens maken is altijd goed, vliegende tokens nog veel beter, ik heb een hoop creatures die toch weinig indrukwekkende dingen gaan doen, dus die kunnen best ergens voor getapt worden en iets dood laten gaan is niet bepaald moeilijk. Ik denk sowieso dat de meeste casual decks met zwart er in de kaart graag willen spelen 5/5 vliegers zijn sowieso best goed en vaak heb je wel wat random dudes over en gaat er wel ergens in een ronde iets dood (en voor de combo speler: leg er intruder alarm naast). Leukste kaart in de set tot nu toe.
Over de kaarten, ik vind de Noble niet zo heel boeiend. Gratis zombies, in blauw??? 6 Mana lijkt me te veel, maar de kaart oogt best grappig. De priest zal geweldig zijn voor mijn Lyzolda deck, meer tokens maken is altijd goed, vliegende tokens nog veel beter, ik heb een hoop creatures die toch weinig indrukwekkende dingen gaan doen, dus die kunnen best ergens voor getapt worden en iets dood laten gaan is niet bepaald moeilijk. Ik denk sowieso dat de meeste casual decks met zwart er in de kaart graag willen spelen 5/5 vliegers zijn sowieso best goed en vaak heb je wel wat random dudes over en gaat er wel ergens in een ronde iets dood (en voor de combo speler: leg er intruder alarm naast). Leukste kaart in de set tot nu toe.
Doet de sfeer ook goed.pi schreef:Morbid is voor abilities die alleen werken als creatures dood zijn gegaan. In sommige gevallen baalt wizards er van dat ze een ability geen naam hebben gegeven op de kaarten, zoals 'gating' (horned kavu zijn ability bv). Ik denk dat het een goed idee is om vaak terug komende abilities te benoemen.
Ja, en dat alles voor een 1B 1/2 beest! Deze zal het erg goed doen in limited.pi schreef:Over de kaarten, ik vind de Noble niet zo heel boeiend. Gratis zombies, in blauw??? 6 Mana lijkt me te veel, maar de kaart oogt best grappig. De priest zal geweldig zijn voor mijn Lyzolda deck, meer tokens maken is altijd goed, vliegende tokens nog veel beter, ik heb een hoop creatures die toch weinig indrukwekkende dingen gaan doen, dus die kunnen best ergens voor getapt worden en iets dood laten gaan is niet bepaald moeilijk. Ik denk sowieso dat de meeste casual decks met zwart er in de kaart graag willen spelen 5/5 vliegers zijn sowieso best goed en vaak heb je wel wat random dudes over en gaat er wel ergens in een ronde iets dood (en voor de combo speler: leg er intruder alarm naast). Leukste kaart in de set tot nu toe.
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Dat zijn ook creatures, dus ja.
Best wel OP kaart dan hé... Zoals vele deze uitbreiding... Kheb al gelezen dat er weer hele hoop spelers kaarten neerlegd...
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Valt heel hard mee.. Ik heb iig nog niets gezien waarvan ik zo iets had van 'Die móét ik hebben, want daarmee ga ik alles winnen!'..
Natuurlijk zijn er altijd een hoop die zeggen dat ze ermee stoppen om wat Wizards nu weer doet. Maar dat zijn óf spelers die al wouden stoppen, of figuren die gewoon aandacht willen. Als je het een leuk spel vind, dan ga je niet zomaar stoppen om een paar losse flodders die je in een spoiler ziet, maar wacht je op zijn minst tot je ermee gespeeld hebt. Sowieso kan je geen mening vormen over een hele set, op basis van een beperkt aantal kaarten daaruit.
Natuurlijk zijn er altijd een hoop die zeggen dat ze ermee stoppen om wat Wizards nu weer doet. Maar dat zijn óf spelers die al wouden stoppen, of figuren die gewoon aandacht willen. Als je het een leuk spel vind, dan ga je niet zomaar stoppen om een paar losse flodders die je in een spoiler ziet, maar wacht je op zijn minst tot je ermee gespeeld hebt. Sowieso kan je geen mening vormen over een hele set, op basis van een beperkt aantal kaarten daaruit.