Goblin deck

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

skystormer
Adept

Re: Goblin deck

Bericht door skystormer »

Ook zeker een leuke kill kaart. Vergeet er nog 1 :P

Gempalm Incinerator
Underdog
Adept

Bericht door Underdog »

Ik denk dat ik ongeveer men samenstelling heb gemaakt. Het is een sacrifice deck geworden omdat er gewoon ZO VEEL goblins zijn die damage of Tokens geven wnnr ze in de GY belanden . Er zit 1 creature tussen die profiteert van het sacrificen en dat is Knucklebone Witch . Jammer genoeg is hij als enigste zwart waardoor ik swamps moet toevoegen alleen voor hem ...
De meeste creatures hebben niet meer dan 2 Power , dus wanneer ik aanval deal ik 1 damage per creature aan men tegenstander door raid bombardment... Het doel is niet om er overheen te rompelen , maar om men creatures dan te sacrificen (deze dealen dan van hunzelf al damage) waardoor er een andere creature ( bv Clickslither) opgepompt wordt . Boggart Shenanigans dealt dan ook nog eens damage aan men tegenstender voor al men gesacrificede creatures. leyline of punishment zorgt ervoor dat men damage sowieso aankomt.

Swamp 6 x
Mountain 14 x

leyline of punishment 4 x
Goblin Grenade 4 x
Boggart Shenanigans 4x

Goblin Arsonist 4x
Mudbutton Torchrunner 4x
Goblin Sledder 4 x
Knucklebone Witch 4x
Mogg War Marshal 4x
Siege-Gang Commander 2x
Clickslither 4 x
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Hoe ga je ze casten?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Underdog
Adept

Bericht door Underdog »

Met landjes natuurlijk ? :p Maar ik vind het echt zonde om swamps toe te voegen voor 4 creatures ... Daarom ga ik ze er toch uit laten en speel ik dus mono Red .Goblin Fireslinger komt in de plaats van Knucklebone Witch Ook heb ik nog 4 extra Voracious Dragon eraan toegevoegd om niet alleen te moeten rekenen op Clickslither
Mountain 20x

leyline of punishment4x
Goblin Grenade 4x
Boggart Shenanigans 4x
Lightning Bolt x3

Goblin Arsonist4x
Mudbutton Torchrunner4x
Goblin Sledder3x
Goblin Fireslinger4x (had eers gedacht aan Caterwauling Boggart , maar is niet nodig volgens mij)
Mogg War Marshal 4x
Siege-Gang Commander 2x
Clickslither 4x
Voracious Dragon 4x

Maarja , ik ga dit deck eens verplaatsen naar decklists omdat het hier eigenlijk niet meer thuis hoort :)
Plaats reactie