skystormer schreef:Jep Skyrim is groot, maar inderdaad ik heb NPC's ontmoet die ik niet dood kon maken, alleen unconscious. (verschil was wel dat ze me daarna niet gelijk wilde doden gelijk, iets waar ik me in Oblivion aan bleef irriteren) Maar dat is een kwestie van mods. Er zijn al een paar 100 mods uit voor Skyrim. Natuurlijk kleine.
Voornamelijk game balances, kleine grafische aanpassingen, cheats, verwijder gore, verwijder spinnen.
Wat ik wel mis is:
Companions zijn oppervlakkig, geen mogelijkheden zoals in Fallout waar ze ook nog een eigen agenda een beetje hadden. Hier doen ze alles wat je vraagt zonder consequenties. Ongetwijfeld komen daar mods voor (denk aan ruined tale van Oblivion)
Draken vliegen rond, waarom geen andere dingen die vliegen, zelfs Morrowind had wel iets. (Ik heb het wel gezien met het kiten van steeds giants door op een hogere steen te springen)
Nog een kleine tip, wanneer je al je skills op 100 hebt, ben je ongeveer level 80 (dus je hebt maar 100 perk points maximaal)
Kleine money making tip: Koop iron ore, transmute (met een spell) dat naar silver, en dan naar gold. Maar daar weer ringen, amuletten van. Zet er eventueel een enchantment op.
Je hebt een aantal skill ups mogelijk in:
Speechcraft, mining, alterration en Enchanting.
En met de juiste enchant ook veel geld erbij.
met elke nieuwe uitbreiding van het spel ( nieuwe titel ) missen ze wel weer een detail van het vorige, best opvallend in morrowind had je inderdaad vogels, en ander tuig rond vliegen, vervelende etters in de bergen pas ;P
en jah fallout had inderdaad overal agendas, iedereen wou zijn ding en deed dat ook en gebruikte iedereen om daar te komen, en met wat politiek en kadootjes kon je ze gebruiken voor jouw doeleinden