zoek kaart
Moderator: Admins & Moderators
Re: zoek kaart
is wel een leuke kaart
@underdog: je hebt niet vaak een kaart die tokens in het veld brengt, waarvan je ook nog het creature type kan kiezen.
Ik zou eerder gaan voor kaarten die de soort die jij in dit geval wil in het veld brengt (voor faerie bijvoorbeeld Oona, queen of the fae) of zoals de anderen zeggen iets dat alle creatures de gewenste creature type maken.
Ik zou eerder gaan voor kaarten die de soort die jij in dit geval wil in het veld brengt (voor faerie bijvoorbeeld Oona, queen of the fae) of zoals de anderen zeggen iets dat alle creatures de gewenste creature type maken.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
is uitverkocht op manamaze
ik zou deze wel bij een ander willen kopen ,maar dan ga ik serieus over men budget zitten
ik zou deze wel bij een ander willen kopen ,maar dan ga ik serieus over men budget zitten
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Welke van de genoemde kaarten?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Oona, queen of the fae
Oona, Queen of the Fae + Painter's Servant
Maak alle kaarten van een speler zwart of blauw (your choice) en dan activated ability van Oona uitvoeren
Maak alle kaarten van een speler zwart of blauw (your choice) en dan activated ability van Oona uitvoeren
Single cards aan lage prijzen?
www.magic4friends.be
www.magic4friends.be
De servant is een beetje banned volgens mij...
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
hij is banned is edh, maar casual niet
Tap yourself
When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
ik ben niet heel erg thuis in de ban lijsten (a)