EDH: Omnath
Moderator: Admins & Moderators
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Re: EDH: Omnath
Je wordt steeds minder cyborg?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
minder cyborg? wat bedoel je? xD
EDIT: 2 seconden na het klikken van post denk ik dat ik snap wat je bedoelde... minder als een bot spelen (met precon) right?
Ja klopt, ik probeer zoveel mogelijk van dat precon te maken, hoewel die dingen van zichzelf al nice in elkaar zitten moet ik zeggen.
EDIT: 2 seconden na het klikken van post denk ik dat ik snap wat je bedoelde... minder als een bot spelen (met precon) right?
Ja klopt, ik probeer zoveel mogelijk van dat precon te maken, hoewel die dingen van zichzelf al nice in elkaar zitten moet ik zeggen.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
ooh ghave... wat een vervelende general is dat zeg
Tap yourself
When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Jibz schreef:... wat me waarschijnlijk doet zakken tot onder de 90% preconstructed (y)
Je zegt "me", dus hebt het over jezelf?pi schreef:Je wordt steeds minder cyborg?
Flauw grapje, en nog minder leuk als je hem ook nog uit moet leggen .
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
@pi: oh zo, derp fail
@ixo: Hij is zo leuk Alleen niet als mn broer een Patron of the Nezumien nog zoiets wat mij verhindert mn saprolings the saccen neerlegt.... (hij speelt met de Mimeoplasm precon)
@ixo: Hij is zo leuk Alleen niet als mn broer een Patron of the Nezumien nog zoiets wat mij verhindert mn saprolings the saccen neerlegt.... (hij speelt met de Mimeoplasm precon)
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Jibz schreef:@ixo: Hij is zo leuk Alleen niet als mn broer een Patron of the Nezumien nog zoiets wat mij verhindert mn saprolings the saccen neerlegt.... (hij speelt met de Mimeoplasm precon)
Ghave is alleen leuk als je er mee speelt, en ik speel vaak genoeg tegen hem als tegenstander en dan wordt ie vervelend ik speel meestal als ik tegen ghave moet aether snap worden ze vrolijk van
trouwens speel jij ook iets met die squirrel combo? Squirrel nest en nog een kaart.... creërt infinite squirrel tokens, daarna gaat de ghave deck je swarming met infinite tokens of wat dan ook
Tap yourself
Nee volgens mij niet.. wilde squirrel nest wel bij die lading erbij laten komen, maar niet gedaan omdat hij out of stock was of te duur (wilde bij deze lading niet teveel erin stoppen, december is al duur genoeg :))
Ik kreeg vorige keer dat ik tegen mn broer en zn huisgenoot speelde een akroma's vengeance toen mn broer een Patron of the Nezumi had liggen over al een mn tokens heen... dat vond ik ook niet zo leuk...
Ik kreeg vorige keer dat ik tegen mn broer en zn huisgenoot speelde een akroma's vengeance toen mn broer een Patron of the Nezumi had liggen over al een mn tokens heen... dat vond ik ook niet zo leuk...
die ja ::)pi schreef:Earthcraft
Tap yourself