complete series verkopen

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
gestopteverzamelaar
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: vr feb 24, 2012 1:40 pm

complete series verkopen

Bericht door gestopteverzamelaar »

Hoi,

Ik ben enkele jaren geleden gestopt met het spelen van Magic en ik heb nu een map liggen met een aantal complete series erin. Die wil ik verkopen, om plaats te maken in de kast en om wat extra euro's te hebben.

De series die ik compleet heb zijn:
- Ice Age
- Urza's Destiny
- Urza's saga
- Unglued
- Prophecy

Ik wil honderd euro per serie hebben, als je ze allemaal koopt kan er natuurlijk over de prijs onderhandeld worden!
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: complete series verkopen

Bericht door Donnie Darko »

Ik heb er niet veel verstand van, maar wellicht zou je kunnen kijken naar de verschillen in prijs per serie.
De prijzen van Nedermagic zijn natuurlijk niet degene die je aan moet houden, maar daar bieden ze de series aan alsvolgt:
- Ice Age = 120 euro
- Urza's Destiny 120 euro
- Urza's saga = 335 euro
- Unglued = 100 euro
- Prophecy = 60 euro

Wat ik wil zeggen is dat het waarschijnlijk is dat niemand 100 euro voor prophecy gaat geven, terwijl je voor urza's saga wellicht het dubbele kan vangen...
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: complete series verkopen

Bericht door pi »

Helemaal waar. Verder maakt de staat van de kaarten ook nog wel uit. Ik denk dat ik bij Nedermagic op NM kan rekenen, maar bij particuliere verkopers is dat vaak wat twijfelachtig (en niet omdat ze dat niet aan willen geven, maar omdat er een groot verschil is tussen wat er allemaal NM genoemd wordt en de meesten ruimer schatten dan winkels).

Ik zou denken dat de volgende prijzen realistisch zijn, alles wat je meer krijgt is mooi meegenomen:

- Ice Age 50,- (geen idee waarom Nedermagic 120 vraagt, er zit vrijwel niks in de set van waarde, het is wel een vrij grote set)
- Urza's Destiny 70,-(leuke gemiddelde set kwa waarde)
- Urza's Saga 170,- (zoals Donnie Darko al zei is 100 voor Saga laag, alleen de Craddle is al iets van 40 en dan komt er nog een hoop ander leuks bij)
- Unglued 30,- (misschien zelfs lager, unglued kaarten zijn heel moeilijk om vanaf te komen, eigenlijk alleen de basic landjes en tokens hebben waarde voor andere mensen dan degenen die de set compleet proberen te krijgen)
- Prophecy 20,- (praktisch het enige van waarde zijn de avatars en daarmee kom je nog niet aan 10,-)

Een goed totaalbod zou waarschijnlijk 300 zijn, lager als de staat niet NM is.

Ik zou misschien interesse hebben in wat overnemen, maar tegen 100/set alleen Saga.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie