Zomers magic dagje
Moderator: Admins & Moderators
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Re: Zomers magic dagje
Dan kan ik er ook bij zijn. Mag bij mij. 28 juli?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Dat is nou net de laatste dag dat ik op vakantie bent. Ik ben beschikbaar na 29 juli Ik heb op zich wel interesse om te komenpi schreef:Dan kan ik er ook bij zijn. Mag bij mij. 28 juli?
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Het gaat mij ook de 28ste niet lukken, mogelijk wel een week later. Een zaterdag heeft voor mij wel echt de voorkeur.
Ik wil eerst even zeker ween dat er geintresseerden zijn om het bij mij te doen. Dan plannen we wel wat.
Ik wil eerst even zeker ween dat er geintresseerden zijn om het bij mij te doen. Dan plannen we wel wat.
Als ik een lift kan krijgen van Donnie ben ik er bij.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Ik ben geïnteresseerd Amsterdam is te doen voor me. De weken na 29 juli kan ik praktisch elke dag. Dan heb ik namelijk nog vakantie. Ik zou dan ook op doordeweekse dagen kunnen komen.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Ik werk full time, dus ik heb die luxe niet zo. Vandaar de voorkeur voor een zaterdag. Eventueel heb ik wel vanaf 8 augustus 2.5 week vrij, maar het kan dat ik die tijd anders in ga vullen.
Laten we 4 augustus aanhouden als voorstel, wie kan er dan en wil dan naar Amsterdam komen? Ik kan dan ook hier lokaal wat rondvragen voor spelers, maar doe dat liever pas als we een beetje zeker zijn van animo van het forum. Ewan zal wel weer mee willen doen en ik verwacht ook wel anderen. Ik heb 2 tafels, eentje waar 8 man aan kan spelen en eentje waar een stuk of 6 op kunnen spelen. Gezien het hoogteverschil is 1 groter potje niet helemaal praktisch. Ik heb zelf altijd sterk de voorkeur voor multiplayer en liefst EDH (waar ik eventueel de precons voor te leen heb voor wie wil).
Laten we 4 augustus aanhouden als voorstel, wie kan er dan en wil dan naar Amsterdam komen? Ik kan dan ook hier lokaal wat rondvragen voor spelers, maar doe dat liever pas als we een beetje zeker zijn van animo van het forum. Ewan zal wel weer mee willen doen en ik verwacht ook wel anderen. Ik heb 2 tafels, eentje waar 8 man aan kan spelen en eentje waar een stuk of 6 op kunnen spelen. Gezien het hoogteverschil is 1 groter potje niet helemaal praktisch. Ik heb zelf altijd sterk de voorkeur voor multiplayer en liefst EDH (waar ik eventueel de precons voor te leen heb voor wie wil).
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Ik heb wel interesse; hou wel nog even een slag om de arm wb de datum. Ik heb nu nog geen kijk op hoe mijn tijd in Augustus verdeeld gaat zijn.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gaat 4 aug nog door?
Heb wel interesse als The Quiz ook gaat.
Heb wel interesse als The Quiz ook gaat.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Wat mij betreft wel.
Wil iedereen die interesse heeft mij even een PM sturen, dan antwoord ik met adresgegevens en mijn telefoonnummer.
Wil iedereen die interesse heeft mij even een PM sturen, dan antwoord ik met adresgegevens en mijn telefoonnummer.
Ik heb nog niet met Donnie kunnen overleggen, als ik met hem mee kan rijden ben ik erbij. anders waarschijnlijk niet. Ik laat nog wel weten.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
- Donnie Darko
- Wizard
Ik ben ook van de partij, en zoals t er nu uitziet kom ik met de auto, dus dan kan je meerijden, Jibz...
Work is the curse of the drinking class
Klinkt goed. Gezellig!
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Ik heb al een paar PM's.
Iemand een idee voor wat te doen met het eten? We kunnen voor pizza's gaan net als vorige keer? Of is er iemand goed in koken voor vrij veel mensen? (Minimaal 5, maar ik gok dat daar nog wel een paar bij komen).
Iemand een idee voor wat te doen met het eten? We kunnen voor pizza's gaan net als vorige keer? Of is er iemand goed in koken voor vrij veel mensen? (Minimaal 5, maar ik gok dat daar nog wel een paar bij komen).
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Vanuit m'n vrijwilligerswerk kook ik vrij regelmatig voor 10+ man.. Maar dan moet ik wel van te voren alle dieetwensen van iedereen weten, dat ik me daar op aan kan passen
vanaf hoe laat zijn we eigenlijk welkom?
vanaf hoe laat zijn we eigenlijk welkom?
See reversed side of this posting for disclaimer.
Ik heb vrijwel geen voorkeur voor eten. Praktisch alles gaat bij mij wel naar binnen.