Waar is iedereen???
Moderator: Admins & Moderators
- lord of the squirrel
- Administrator
Ik heb mn verzameling verkocht dus niet veel meer te zeggen. Ik ben nu vooral actief op www.xboxworld.nl/forum. Verder houdt ik hier alleen alles in de gaten verder post ik niet veel meer.
Kheb het trouwens ook niet veel tijd met school enzo.
Kheb het trouwens ook niet veel tijd met school enzo.
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gamecube it is..
en als je nou echt geen gamecube wil dan een ps2.. maar niet dat doosje van miscrosoft..
anyways.. als je toch een gamecube fan bent check dan ff http://www.de-cube.tk (jaja.. werk ik ook aan mee ..) is wel een leuke site over de cube :>..
En voor iedereen die na het bekijken van die site er nog niet van overtuigd is dat de cube gewoon zwaar regeert is een psychiater misschien een goed idee...
cya alca
en als je nou echt geen gamecube wil dan een ps2.. maar niet dat doosje van miscrosoft..
anyways.. als je toch een gamecube fan bent check dan ff http://www.de-cube.tk (jaja.. werk ik ook aan mee ..) is wel een leuke site over de cube :>..
En voor iedereen die na het bekijken van die site er nog niet van overtuigd is dat de cube gewoon zwaar regeert is een psychiater misschien een goed idee...
cya alca
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Ik ben sowieso geen fan van spelcomputers, maar als ik er een aan zou schaffen, dan zal het (helaas voor sommigen) een XBox worden, aangezien ik heb gehoord, dat je die heel goed kan gebruiken om DVD's mee te rippen, of om als Linux-server te gebruiken...
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
*This message is printed on 100% recycled electrons*
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
kun je nagaan, ZELFS een unix variant kan er nog niet goed op draaien, ik denk toch dat dat wel wat over de x-box zegt, aangezien unix varianten gewoonlijk op pracktisch alles kunnen draaien...
Maar afijn, ik geef duidelijk de voorkeur aan een pc boven een spelcomputer, niet in de laatste plaats omdat daar wel linux op kan draaien.
Maareh, wie heeft er nog meer het idee dat mensen op dit forum een beetje de neiging hebben van het onderwerp af te dwalen?
mazzel
pi
kun je nagaan, ZELFS een unix variant kan er nog niet goed op draaien, ik denk toch dat dat wel wat over de x-box zegt, aangezien unix varianten gewoonlijk op pracktisch alles kunnen draaien...
Maar afijn, ik geef duidelijk de voorkeur aan een pc boven een spelcomputer, niet in de laatste plaats omdat daar wel linux op kan draaien.
Maareh, wie heeft er nog meer het idee dat mensen op dit forum een beetje de neiging hebben van het onderwerp af te dwalen?
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- lord of the squirrel
- Administrator