Renmaster's T2 Help Desk

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Renmaster
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: wo okt 09, 2002 7:21 pm
Locatie: Oss

Renmaster's T2 Help Desk

Bericht door Renmaster »

Hier kun je je t2 decks posten en ik zal je ermee helpen om het een beetje een goed deck te maken :D

Voorbeeldje:

"Gut Renmaster, kun je ff dit deck van me fixen ?"

[decklist]

en ikke: "ja maar natuurlijk"

[gefixte decklist]

enne, als je wil kun je er ook een sideboard bij geven maar om er een optimaal sideboard van te maken, moet je ook ff zeggen welke decks er vooral bij jou in de buurt worden gespeeld :p

zo mensen, en nu nog ff jullie decks :p
Member of TUSOP
Member of the Roguedeckers
Friend of BLAME

www.mtgnews.com/forums
Gebruikersavatar
Petros
Adept
Berichten: 218
Lid geworden op: do mar 28, 2002 6:54 pm
Locatie: Zeist, in de buurt van Utrecht
Contacteer:

Bericht door Petros »

8) zozoz, :twisted: concurrentie in town
Gebruikersavatar
Renmaster
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: wo okt 09, 2002 7:21 pm
Locatie: Oss

Bericht door Renmaster »

Hoezo dat ? :?

Heb jij dan ook een helpdesk ? :D

Niet erg levendig hier, deze forums :(
Member of TUSOP
Member of the Roguedeckers
Friend of BLAME

www.mtgnews.com/forums
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Hoi Renmaster,

Als je wil, kun je dan even naar mijn nieuwe T2 deckjes kijken? Misschien heb je nog wat nuttige tips. Ze staan onder decklist als New T2 MBC en New T2 Megraine.

Bedankt
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

misschien is het zowiezo een plan om naar decklists te kijken die hier al staan in plaats van te wachten op lists die hier gepost worden, aangezien dat de vorige keer dat het geprobeerd werd ook niet werkte, maar goed.

Ik weet niet of je ook zin hebt om naar decks te kijken die niet type 2 zijn, maar als je daar wel zin in hebt wou ik vragen of je naar het volgende wilt kijken:

Mijn all common deck, zoals ik heb bij Gforce poging al had gepost (bedenk dat het deck zo goed mogelijk moet zijn op een all common tournooi, en dat ik dus geen uncommons of rares tegen me hoef te verwachten, zie verder nog wat meer uitleg na het deck):

Rood:

4 Rukh Egg
4 Blazing Effigy
4 Ghitu Slinger
4 Bogarden Firefiend

Zwart:

4 Abyssal Gatekeeper
4 Phyrexian Ghoul
3 Cabal Torturer
2 Phyrexian Broodlings (ondertussen nantuko husk)

3 Ostracize
3 Innocent Blood
3 Urborg Uprising

Land:

1 Mountain
6 Swamp

4 Geothermal Crevice
4 Smoldering Crater (ondertussen de onslaught versie, forgotten cave)
4 Sulfur Vent
4 Dessert

Ik ben nieuwsgierig naar je suggesties, maar hou ajb rekening met het volgende:

Bij all common zijn sommige commons gebanned:

- Maze of Ith
- Goblin Grenade
- Fireblast
- Lightning Bolt
- Incinerate
- Hymn to tourach

alle kaarten met buy-back zijn ook gebanned, net zoals alle kaarten die ooit onder een andere rarity als common zijn gedrukt (zoals bv counterspell)

misschien dat je ook nog kunt kijken wat er allemaal al gezegd is in de vorige post met dit deck: http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?t=233 het is het eerste deck.

Ik ben nieuwsgierig,

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Shadowdancer
Master
Berichten: 178
Lid geworden op: di okt 15, 2002 11:47 am
Locatie: Schoonhoven
Contacteer:

Bericht door Shadowdancer »

All comon BR beatdown, dan mis ik toch de mogg fanatic´s de duresses de carnophages, de shocks, mesmeric fiends, de dauthi horror en slayer, de dark rituals en de fireslingers. Verder is die wel aardig :wink:
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

als het nu B/R beatdown was had je gelijk ja. Maar het doel van dit deck is toch niet echt zo snel mogelijk gaan, wat je doet is eerder beetje rustig afwachten, lekker alle beesies die je tegenstander speelt slopen, en af en toe wat damage doen met een ghoul, husk of rukh. Hoewel natuurlijk de andere beesies ook best damage kunnen doen (en ik speel vaak tegen een deck met standaard 4 cop: red, en dan ben je echt blij met alle damage die je door krijgt via de gatekeepers).

duress zou ik trouwens niet spelen op all common... Wat ga je er precies mee uit iemands hand vissen? Met ostracise heb je echt duidelijk meer kans iets nuttigs te pakken aangezien bijna elk deck wint op creatures.

Fireslinger is trouwens misschien wel een optie ipv de torturers, ik denk dat ik daar gewoon niet aan gedacht heb bij het maken, ik ga daar wel even over denken. Al is het natuurlijk wel een extra rooie kaart, die ik wel snel wil spelen, terwijl al het rood dat er nu in zit best wat later opgegooid kan worden


mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Shadowdancer
Master
Berichten: 178
Lid geworden op: di okt 15, 2002 11:47 am
Locatie: Schoonhoven
Contacteer:

Bericht door Shadowdancer »

Mishien dat dan de mogg fanatic's de moeite zijn, ook valt er dan iets te zegen voor diabolic edict. Ook all common de moeite waard is arc lightning en volcanic hammer
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

die zijn inderdaad best goed maar ze vallen echt heel erg uit de toon voor dit deck. Ik heb een tijdje met rolling tunder gespeeld om massaal beestjes te kunnen slopen (a la arc lightning, maar dan beter) maar uiteindelijk bleek de torturer toch veel efficienter.

Wat betreft de edict, er zitten al 3 innocent blood en 4 abyssal gatekeeper in, dat lijkt mij echt ruim voldoende op het creature sac gebied. En ik zou echt eerder nog een blood spelen voordat ik er de edict bij doet aangezien ik het ook helemaal niet erg vind wanneer mijn beesies dood gaan.

Ik vind het wel cool dat je mee probeerd te denken, en ik ben nog steeds aan het denken over de slinger, al vind ik wat dat betreft de cujombay witches ook wel een idee (als die tenminste common zijn; ik weet zeker dat ze het waren in an, maar of ze het in een latere druk nog steeds zijn vraag ik me af).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Shadowdancer
Master
Berichten: 178
Lid geworden op: di okt 15, 2002 11:47 am
Locatie: Schoonhoven
Contacteer:

Bericht door Shadowdancer »

De witches zijn toch minder als de fireslinger denk ik, met de fireslinger beslis je zelf of het de moeite waard is om schade te nemen. Maar een fireball-achtige spell is toch wel de moeite denk ik voor je finish, als je dan een lavaburst pakt ben je gelijk van alle circles af :twisted:
Plaats reactie