Alle kaarten in de verzameling zijn te spelen in doorzichtige sleeves zonder opvallende gebreken.
Dit wil niet zeggen dat de oudere (en duurdere) kaarten mint zijn. (Al zit er wel een minte FoW playset tussen)
Scans indien interesse.
Groet,
Tojeros
It is said all roads lead to Ankh-Morpork, this is wrong. All roads lead away from it. Some people just walk them the wrong way.
Bedankt voor de scans. Ik ben bang dat ik moet concluderen dat ik de grading op deckbox net zo goed kan negeren: zie bijvoorbeeld de Wheel of Fortune of de Plateaus, maar ook verschillende andere kaarten zitten kwa grade er een stukje naast.
Dat gezegd hebbende, je prijs lijkt me vrij realistisch gezien wat je hebt zo op het eerste gezicht. Ik wil er even goed voor gaan zitten en een meer gedetaileerde optelsom maken waarop ik een eventueel bod kan baseren en ook wil ik bekijken of het financieel haalbaar gaat zijn.
Ik zag dat je me ook e-mailde, ik zal langs die weg verder reageren.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Begrijpelijk, het maakt wel veel uit of een kaart wel of niet als NM verkocht kan worden. Kijkend naar je scans denk ik dat ik voor de oudere kaarten er waarschijnlijk van uit moet gaan dat ze ongeveer rond EX zitten (met de Forces inderdaad aan de positieve kant daarvan).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.