12 Plains
10 Swamp
1 Unholy Grotto
4 Nova Cleric
4 Beloved Chaplain
4 Master Apothecary
4 Doubtless One
2 Glarecaster
4 Shepard Of Rot
4 Boneknitter
4 Cabal Archon
4 Rotlung Reanimator
3 Soulless One
Tja, landen en beestjes...
Clerics & Co
Moderator: Admins & Moderators
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Clerics & Co
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
- KingFatass
- Wizard
Is leuk deck, maar ondanks alle prevention kan het moeilijk zijn om in multiplayer ist moeilijk om iedereen met de archon dood te krijgen.
Heb je de combo rotlung animator/ artificial evolution al geprobeerd in tandem met de archon?
Heb je de combo rotlung animator/ artificial evolution al geprobeerd in tandem met de archon?
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Heb ik nog niet geprobeerd. Kan denk ik wel lastig zijn om ook nog blauw in te bouwen.
Ik zat eigenlijk te denken aan een paar enchantments uit onslaught: cover of darkness en shared triumf.
De doubtless one doet zeker in multiplayer ook wonderen en een glarecaster die in het spel blijft, is een haast onoverkomelijk probleem.
Ik zat eigenlijk te denken aan een paar enchantments uit onslaught: cover of darkness en shared triumf.
De doubtless one doet zeker in multiplayer ook wonderen en een glarecaster die in het spel blijft, is een haast onoverkomelijk probleem.
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Tot nu toe doet het deck het vrij goed tijdens het testen. 1 deck blijft problematisch: mono-rood (sligh e.d.). Vandaar een kleine update:
-4 Headhunter
-3 Cabal Executioner
-1 Unholy Grotto
+4 Shepard of Rot
+3 Soulless One
+1 Swamp
De genoemde morph-beestjes deden hun werk zelden of nooit en met de shepard is daar die extra manier om te winnen (ook in multiplayer). Gezien het inmiddels grote aantal zombies kan ook de soulless one zijn nut bewijzen. Helaas moet vanwege deze aktie wel een Unholy Grotte verdwijnen voor een swamp.
-4 Headhunter
-3 Cabal Executioner
-1 Unholy Grotto
+4 Shepard of Rot
+3 Soulless One
+1 Swamp
De genoemde morph-beestjes deden hun werk zelden of nooit en met de shepard is daar die extra manier om te winnen (ook in multiplayer). Gezien het inmiddels grote aantal zombies kan ook de soulless one zijn nut bewijzen. Helaas moet vanwege deze aktie wel een Unholy Grotte verdwijnen voor een swamp.