Grave Stagnation
Moderator: Admins & Moderators
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Grave Stagnation
5 Island
11 Swamp
4 Tainted Isle
4 Darkwater Catacombs
4 Undead Gladiator
4 Carrion Wurm
2 Wonder
1 Arcanis the Omnipotent
4 Psychatog
3 Shadowmage Infiltrator
3 Gravestorm
4 Compulsion
3 Turbulent Dreams
4 Reminisce
3 Mist of Stagnation
1 Steamclaw
Het idee is simpel: zo snel mogelijk door je library heen om je graveyard te vullen, terwijl die van je tegenstander leeg moet blijven. De uitvoering kan nog wel wat fine-tuning verdragen.
11 Swamp
4 Tainted Isle
4 Darkwater Catacombs
4 Undead Gladiator
4 Carrion Wurm
2 Wonder
1 Arcanis the Omnipotent
4 Psychatog
3 Shadowmage Infiltrator
3 Gravestorm
4 Compulsion
3 Turbulent Dreams
4 Reminisce
3 Mist of Stagnation
1 Steamclaw
Het idee is simpel: zo snel mogelijk door je library heen om je graveyard te vullen, terwijl die van je tegenstander leeg moet blijven. De uitvoering kan nog wel wat fine-tuning verdragen.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
nou: jij speelt mist, tegenstander speelt in reactie iets wat jou hele graveyard leeg haalt, erg vervelend... Of jij speelt reminisce op hem en hij begint ineens al die vervelende kaartjes die je met moeitje wist te stoppen in de eerste helft van het potje weer te spelen...
Het is niet zo dat deze kaarten altijd problemen voor je opleveren, maar ze kunnen wel potentieel voor problemen zorgen.
mazzel
pi
p.s. Heb je gedacht over read the runes in dit deck?
nou: jij speelt mist, tegenstander speelt in reactie iets wat jou hele graveyard leeg haalt, erg vervelend... Of jij speelt reminisce op hem en hij begint ineens al die vervelende kaartjes die je met moeitje wist te stoppen in de eerste helft van het potje weer te spelen...
Het is niet zo dat deze kaarten altijd problemen voor je opleveren, maar ze kunnen wel potentieel voor problemen zorgen.
mazzel
pi
p.s. Heb je gedacht over read the runes in dit deck?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Je hebt wel 1 belangrijk voordeel wanneer je reminisce speelt (tenminste wanneer ik 'm speel): er ligt een mist of stagnation. Je tegenstander krijgt misschien wat belangrijke kaarten terug, maar de kans dat hij die allemaal nog een keer speelt voordat jij kunt winnen is niet bijzonder groot. Veel moeilijker is het om de mist in het spel te krijgen en te houden (lijkt mij).
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
weet je wat ik eigenlijk een beetje mis? Een kaart om die dingen die ie op legt te tappen: ik denk niet dat de mist heel efficient is zonder tap-mechanisme.
mazzel
pi
weet je wat ik eigenlijk een beetje mis? Een kaart om die dingen die ie op legt te tappen: ik denk niet dat de mist heel efficient is zonder tap-mechanisme.
mazzel
pi
- Shadowdancer
- Master
- Contacteer:
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
De rat's feast heb ik in een eerdere versie getest. Nadeel van de feast is de grote hoeveelheid mana die je nodig hebt om 'm effectief te gebruiken. Reminisce bleek in dit geval beter, maar niet echt ideaal.
Welke tapper had je in gedachten?
Telekenitic Bonds heb ik geprobeerd, maar die is eigenlijk te duur om effectief te gebruiken. Aboshan heb ik geprobeerd, maar die is te kwetsbaar en te traag.
Welke tapper had je in gedachten?
Telekenitic Bonds heb ik geprobeerd, maar die is eigenlijk te duur om effectief te gebruiken. Aboshan heb ik geprobeerd, maar die is te kwetsbaar en te traag.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik ben ook een tijdje over een mist deck aan het denken geweest, maar die tapper is en blijft het grootste probleem, appheto grifter en een berge wizards is misschien een idee, maar die is ook erg snel dood.
mazzel
pi
ik ben ook een tijdje over een mist deck aan het denken geweest, maar die tapper is en blijft het grootste probleem, appheto grifter en een berge wizards is misschien een idee, maar die is ook erg snel dood.
mazzel
pi
- Shadowdancer
- Master
- Contacteer:
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Helaas kun je in zo'n geval ook beter het hele deck ophangen aan de wizards en mist of stagnation verwijderen.... het kan wel is alleen ook niet ideaal
Tot nu toe lijkt de turbulent dreams het goed te doen. Als de graveyard van je tegenstander eindelijk leeg is en hij is zo stom om uit te tappen....
Tot nu toe lijkt de turbulent dreams het goed te doen. Als de graveyard van je tegenstander eindelijk leeg is en hij is zo stom om uit te tappen....