Goed T1 of New Extended deck

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
GForce
Wizard

Goed T1 of New Extended deck

Bericht door GForce »

Wie weet er een goed T1 of new extended deck voor weining gled. Dus met niet al te dure kaarten erin. Ik hoor van jullie.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
KingFatass
Wizard

Bericht door KingFatass »

Hmm je kan altijd iets in de trend van sligh of weenie bouwen. dat kost nooit zoveel geld. Alleen cursed scrolls worden dan een probleem.

in extended wordt ook draco explosion gespeeld. Niet meteen het beste deck (daarvoor moet je oath of rock spelen maar die zijn duur), maar wel wat goedkoper.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
GForce
Wizard

Bericht door GForce »

Heb je deck lists van Oath en The Rock waarin Legions ook zit ? Ik kan wel decklist vinden van Oath en The Rock maar die zijn tot Onslaught.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
KingFatass
Wizard

Bericht door KingFatass »

ZOver ik weet, maken beidde decks geen gebruik van kaarten uit legions.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik kan the rock met legions dingen zien doen als bane of the living en withered wretch toevoegen aan het sideboard of main deck, ik denk niet dta oath erg veel veranderd.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
The Quizmaster
Wizard
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Een deck wat ook goed werkt, en zeker goedkoop is:
Allemaal zwarte regenerate beestjes (meeste zijn common) en 4 Nevinyrral's Disks er in. Alleen die disks zijn ff een gat in je maandinkomen, als je ze nog aan moet schaffen.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik ben bang dat dat wel leuk is in casual, maar dat eigenlijk het niet efficient genoeg is in extended en zeker niet in type 1, ik geloof dat GForce echt wel op zoek is naar een serieus deck. dus in extended raad je dan sligh of stompy aan als het gaat om budget decks, en in type 1 raad je dezelfde aan, plus dingen als sui, void, ankhsligh (=soort sligh) etc.

<EDIT> Gforce zie de links die ik je stuurde via msn, voor wat betreft de type 1 decks, voor extended decks, zie die link naar starcitygames, met de decks van die 2 grote tournooien.</EDIT>

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
GForce
Wizard

Bericht door GForce »

Kunnen jullie ook voorbeelden van die decks posten. Ik ben niet goed op de hoogte van deck in T1 en extended. Dus gewoon waar het deck een beetje omdraait.

GForce
Plaats reactie