Landen, permanents of niet?
Moderator: Admins & Moderators
Landen, permanents of niet?
Worldgorger Dragon: Een vriend van mij heeft het deck: Air Razers van Judgement gekocht en daarin zit ook de Worldgorger Dragon. Op deze kaart staat:
When Worldgorger Dragon comes into play, remove all other permanents you control from the game
When Worldgorger Dragon leaves play, return the removed cards to play under their owner's control
Nu dacht ik toch bijna zeker te weten dat landen geen permanents waren, maar omdat mijn kennis over de regels al een beetje aan het vergrijzen is, en omdat ik werd tegengesproken door 5 man heb ik toch maar toegegeven. Maar om het nu even goed op te lossen, vraag ik het maar op dit forum:
Zijn landen permanents of niet?
When Worldgorger Dragon comes into play, remove all other permanents you control from the game
When Worldgorger Dragon leaves play, return the removed cards to play under their owner's control
Nu dacht ik toch bijna zeker te weten dat landen geen permanents waren, maar omdat mijn kennis over de regels al een beetje aan het vergrijzen is, en omdat ik werd tegengesproken door 5 man heb ik toch maar toegegeven. Maar om het nu even goed op te lossen, vraag ik het maar op dit forum:
Zijn landen permanents of niet?
The Wheel of Time turns and Ages come and go.
What was, what will be, and what is,
may yet fall under the Shadow.
De naam zegt het al : PERMANENT dat betekent altijd. Een land is een kaart die altijd in het spel blijft. NON-PERMANENTS zijn kaarten die een effect hebben zoals INSTANTS en SORCERIES. Deze kaarten geven een eenmalig effect en gaan dan naar je graveyard.
Het antword op je vraag is dus : JA landen zijn permanents !!
GForce
Het antword op je vraag is dus : JA landen zijn permanents !!
GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Er zijn geen domme vragen alleen domme antwoorden .
Maar je kunt het altijd voor de zekerheid vragen als je twijfelt. Beter dat je het zeker weet dan dat je met de verkeerde regels speelt en er later bv op een toernooi achter komt dat het anders moet .
GForce
Maar je kunt het altijd voor de zekerheid vragen als je twijfelt. Beter dat je het zeker weet dan dat je met de verkeerde regels speelt en er later bv op een toernooi achter komt dat het anders moet .
GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
- KingFatass
- Wizard