Kavu's etc

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
bastial fury
Adept

Kavu's etc

Bericht door bastial fury »

Hoi mensen,

Ik ben eindelijk weer eens wat actiever met Magic bezig en dus ook met een nieuw deck. In ieder geval wil het opbouwen rond de volgende kaarten (laatst weer een zooitje Planeshift gekocht :) )

4x Thornscape Battlemage
4x Horned Kavu
4x Stone Kavu
4x Rith's Grove
4x Thornscape Familiar (?)
4x Flametongue Kavu

Ik weet dat er veel betere kaarten te bedenken zijn, maar ik heb niet zoveel :( en het leek me wel een uitdaging om er een goedkoop (rare-loos) snel deck van te maken. Iemand ideeën?

Groet,

Bas
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana"
GForce
Wizard

Bericht door GForce »

Als je toch een kavu deck speelt MOET je Kavu Monarch (All Kavu have trample, whenever another Kavu comes into play put a +1/+1 counter on Kavu Monarch 2RR 3/3) spelen. Het is wel een RARE maar hijs nu niet meer zo duur. (2 euro ofzo online ergens anders moet je ze wel voor minder kunnen krijgen). Leuk is trouwens ook Kavu Howler waarmee je naar de bovenste 4 kaarten van je deck mag kijken en dan alle Kavu's in je hand stoppen.

Ik heb destijds ook een Kavu deck gehad waarin ik ook met BoP en Llanowar Elves spelen. Wat ik toen ook een goede kaart vond was Spark Caster. Voor in het sideboard (of misschien wel in main) is Kavu Chameleon wel leuk.

Als je toch iets meer geld hebt kun je denken aan : Kavu Titan, Raging Kavu en/of Kavu Mauler.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Plaats reactie