Nieuwe kaarten bekend

Vroeger was alles beter!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Nieuwe kaarten bekend

Bericht door KingFatass »

Bladewing Thrall
2BB*
Creature - ?*
When a dragon comes into play you may return Bladewing Thrull from your graveyard to play.
3/3

Bladewing the Risen
5RR*
Creature - Dragon Legend
Flying
When Bladewing the Risen comes into play return target dragon card from your graveyard to play.
4/4

Carbonize
2R*
Instant
Carbonize deals ? (it is AT LEAST 3, maybe 4) damage to target creature (or player*). If that creature would be put into the graveyard this turn, remove it from the game instead.

Decree of Justice
XX2WW
Sorcery
Put X white 4/4 flying Angel tokens into play.

Dragon Scales
2W
Enchant Creature
Attacking does not cause enchanted creature to tap.
Enchanted creature gets +1/+2.
When a creature with a converted mana cost of 6 or greater comes into play, you may put Dragon Scales into play from your graveyard enchanting that creature.

Eternal Dragon
5WW*
Creature - Dragon
Cycling 1W. When you cycle Eternal Dragon you may search your library for a plains card and put it in your hand, then shuffle your library.
Flying
At the beginning of your upkeep you may pay 3WW* to return Eternal Dragon from your graveyard to your hand.
5/5

Frozen Solid
2U
Enchant Creature
Enchanted creature doesn’t untap during its controllers untap step.
When damage is dealt to enchanted creature, destroy it.

Goblin War Strike (reprint from Portal Second Age) R
Sorcery
Goblin War Strike deals to target player equal to the number of Goblin cards you have in play.

Stifle
U
Instant
Counter target triggered ability.

Temple of the False God
Legendary* Land
You can't play Temple of the False God unless you control ? lands.*
Add 2 to your mana pool.

Treetop Scout
G
Creature – Elf
Treetop Scout can't be blocked except by creatures with flying.
1/1

Other card names:

Faces of the Past
Dragon Breath (converted mana cost is 2)
Dragon Fangs (is green)
Daru Warchief
Rain of Blades
Decree of Annihaltion
Skirk Volcanist

Bron: MTG news.com
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik vind vooral de eternal dragon cool, maar het schijnt dat de cycle ability net iets anders gaat zijn, het gaat namelijk plainscycle heten, en het is niet duidelijk of er met deze ability nou ook dubbellandjes gevonden worden of niet.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Hmm ik vind m wat minder. Niet echt zinvol om m voor 5 mana terug te pakken en dan voor 2 te cyclen. Dat kost je 7 mana om 1 plain te vinden. En omdat je al in de mid-game of end-game fase zit heb je er niet veel meer aan.

Beetje onzinnig om een rare te maken om 1 keer te cyclen want meer heb je er niet aan.

@ PI : Deze is wel leuk voor je MP deck :

Goblin War Strike (reprint from Portal Second Age) R
Sorcery
Goblin War Strike deals to target player equal to the number of Goblin cards you have in play.

Dit is volgens mij de kaart waar je op zat te wachten of niet soms :twisted:

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

GForce schreef:Hmm ik vind m wat minder. Niet echt zinvol om m voor 5 mana terug te pakken en dan voor 2 te cyclen. Dat kost je 7 mana om 1 plain te vinden. En omdat je al in de mid-game of end-game fase zit heb je er niet veel meer aan.

Beetje onzinnig om een rare te maken om 1 keer te cyclen want meer heb je er niet aan.

@ PI : Deze is wel leuk voor je MP deck :

Goblin War Strike (reprint from Portal Second Age) R
Sorcery
Goblin War Strike deals to target player equal to the number of Goblin cards you have in play.

Dit is volgens mij de kaart waar je op zat te wachten of niet soms :twisted:

GForce
ik dacht aan die dragon voor mijn multiplayer deckje... Terug halen met genesis werkt duidelijk beter, en savannah's en scrublands zoeken is ook duidelijk een vooruitgang.

De goblin war strike is best aardig, maar genpalm incinerator heb ook wel wat, zeker aangezien die met mogg maniac hetzelfde opleverd, en dat ik dan wel beide creatures op kan zoeken. Ook arms dealer is een optie hier voor, in dat geval heb ik een skirk prospector nodig.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ik weet niet cker of je duals mocht zoeken :? Maar iid met Genisis is ie wel wat beter maar toch is het nog steeds 3 mana tijdens je upkeep en das best veel.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

ALs je een plains mag zoeken, mag je duals zoeken. Ik denk dat die dragon best goed is voor in Pi zijn deck.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Nou ik had ergens gelezen dat dat een restrictie was op deze kaart. Zosdat je alleen maar een plain mocht zoeken en geen dual. Ik weet niet meer waar het was maar als ik het ooit weer tegen kom zal ik wel ff de link plaatsen.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Er staat " search your library for a plains card", dus je moet zoeken naar een kaart met de naam Plains. Duals zijn dus uitgesloten.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Jah ok maar bij de erata van een dual staat wel "this card counts both as a plain and a ......." het is dus wel een plain.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

tithe, land grant en fetch landjes werken op de duals, vergelijk het anders daar mee..

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie