Haves en Wants
Moderator: Admins & Moderators
- kevingrove
- Starter
wil kaartjes
Jo gijs ik wil vet graag je hystrodon, kijk ff op me topic of er iets bij staat wat je wil!![/b]
-"Protocol demands that you bow down before me. I always stand on protocol."-
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik heb voor jou:
1x wooded foothills
en verder kun je op mijn haves kijken voor andere dingen (link is te vinden in mijn signature)
ik heb intresse in:
living wish *
silklash spider *
birds of paradise (5th)
1x roar of the wurm
2x squirrel nest
2x grizzly fate
de 2 met een * zoek ik hard, de rest boeit me wat minder.
mazzel
pi
ik heb voor jou:
1x wooded foothills
en verder kun je op mijn haves kijken voor andere dingen (link is te vinden in mijn signature)
ik heb intresse in:
living wish *
silklash spider *
birds of paradise (5th)
1x roar of the wurm
2x squirrel nest
2x grizzly fate
de 2 met een * zoek ik hard, de rest boeit me wat minder.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
*OFFTOPIC*
Hey Petros ik weet niet waarom je niet onder je andere account inlogd of is deze gebanned ofzo. Iig is het niet toegestaan om meerdere accounts te hebben !! Je kunt je eventuele deal hier afmaken maar dan wordt je nieuwe account gedelete.
Sorry Cerb dat ik dit in jou post moet doen. Als iemand reacties hierop heeft graag mij een PM sturen en niet in deze topic reageren.
*/OFFTOPIC*
GForce
Hey Petros ik weet niet waarom je niet onder je andere account inlogd of is deze gebanned ofzo. Iig is het niet toegestaan om meerdere accounts te hebben !! Je kunt je eventuele deal hier afmaken maar dan wordt je nieuwe account gedelete.
Sorry Cerb dat ik dit in jou post moet doen. Als iemand reacties hierop heeft graag mij een PM sturen en niet in deze topic reageren.
*/OFFTOPIC*
GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
MIster_p: weet dat GForce als zijnde admin er ook best makkelijk voor kan zorgen dat je weer weg gaat, ik zou 'm niet te pissig maken als ik jou was.
mazzel
pi
MIster_p: weet dat GForce als zijnde admin er ook best makkelijk voor kan zorgen dat je weer weg gaat, ik zou 'm niet te pissig maken als ik jou was.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- lord of the squirrel
- Administrator