NEW Extended The Rock (versie 2)
Moderator: Admins & Moderators
NEW Extended The Rock (versie 2)
Creatures:
4 Birds of Paradise
1 Bone Shredder
1 Faceless Butcher
1 Genesis
2 Ravenous Baloth
3 Wall of Blossoms
4 Yavimaya Elder
Spells:
1 Buried Alive
2 Cabal Therapy
4 Duress
1 Haunting Echoes
2 Living Wish
4 Pernicious Deed
1 Recurring Nightmare
3 Smother
3 Vampiric Tutor
Lands:
1 Volrath's Stronghold
1 Dust Bowl
8 Forest
4 Llanowar Wastes
6 Swamp
3 Treetop Village
=================
Sideboard:
1 Bottle Gnomes
1 Buried Alive
2 Cabal Therapy
2 Choke
1 Crypt Creeper
1 Dust Bowl
1 Faceless Butcher
1 Genesis
1 Naturalize
1 Smother
1 Terror
1 Thrull Surgeon
1 Visara the Dread
Kan iemand met laten weten wat eventuele aanpassingen zouden kunnen zijn.
GForce
4 Birds of Paradise
1 Bone Shredder
1 Faceless Butcher
1 Genesis
2 Ravenous Baloth
3 Wall of Blossoms
4 Yavimaya Elder
Spells:
1 Buried Alive
2 Cabal Therapy
4 Duress
1 Haunting Echoes
2 Living Wish
4 Pernicious Deed
1 Recurring Nightmare
3 Smother
3 Vampiric Tutor
Lands:
1 Volrath's Stronghold
1 Dust Bowl
8 Forest
4 Llanowar Wastes
6 Swamp
3 Treetop Village
=================
Sideboard:
1 Bottle Gnomes
1 Buried Alive
2 Cabal Therapy
2 Choke
1 Crypt Creeper
1 Dust Bowl
1 Faceless Butcher
1 Genesis
1 Naturalize
1 Smother
1 Terror
1 Thrull Surgeon
1 Visara the Dread
Kan iemand met laten weten wat eventuele aanpassingen zouden kunnen zijn.
GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
- KingFatass
- Wizard
Misschien iets agrresiever, met spiritmongers?
verder ziet het er wel goed uit. Misschien ben je te afhankelijk van die nightmare of buried, mar daar heb je de tutors voor.
Ik zelf ben ook met rock bezig en verder niet veel extended gespeeld, dus misschien kan iemand anders meer vertellen.
verder ziet het er wel goed uit. Misschien ben je te afhankelijk van die nightmare of buried, mar daar heb je de tutors voor.
Ik zelf ben ook met rock bezig en verder niet veel extended gespeeld, dus misschien kan iemand anders meer vertellen.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
de spiritmonger is suboptimaal gebleken, ik geloof dat hij te traag werd gevonden over het algemeen, maar heel goed ben ik niet in extended.
Dit lijkt me een behoorlijke decklist, ik vraag me alleen af waarom de bottle gnomes in het sb zit, en niet een ravenous baloth.
Persoonlijk zou ik trouwens de voorkeur geven aan meer living wishes in het md, maar het lijkt me niet noodzakelijk, dat zul je moeten testen.
succes er mee he,
mazzel
pi
de spiritmonger is suboptimaal gebleken, ik geloof dat hij te traag werd gevonden over het algemeen, maar heel goed ben ik niet in extended.
Dit lijkt me een behoorlijke decklist, ik vraag me alleen af waarom de bottle gnomes in het sb zit, en niet een ravenous baloth.
Persoonlijk zou ik trouwens de voorkeur geven aan meer living wishes in het md, maar het lijkt me niet noodzakelijk, dat zul je moeten testen.
succes er mee he,
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Vampiric Tutor
k geloof dat vampiric tutor restricted is
To be or not to be, that is the question...
]{ € \/ ][ ]\[
]{ € \/ ][ ]\[
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
dit deck is voor extended bedoeld, dus vampiric tutor is niet restricted, die is namelijk alleen restricted in type 1 (vintage). Type 1 is ook het enige formaat waarin restricted kaarten voor komen, in andere formaten wordt een kaart gewoon gebanned, of is ie 4x toegestaan.
mazzel
pi
dit deck is voor extended bedoeld, dus vampiric tutor is niet restricted, die is namelijk alleen restricted in type 1 (vintage). Type 1 is ook het enige formaat waarin restricted kaarten voor komen, in andere formaten wordt een kaart gewoon gebanned, of is ie 4x toegestaan.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- KingFatass
- Wizard
Jah ik bedoelde toen Apocalypse net uit was. Je had toen van die deck met deed/monger. Ik speelde zelf zon deck met Birds of Paradise en Dark Ritual dan legde ik een 2e beurt Spirit Monger neer.KingFatass schreef:Welk type 2 bedoel je? Toen apocalypse nog type 2 was?
Ik kan wel vertellen dat B/G cemetary (wat een soort copy van rock is) 3e op het NK is geworden dit jaar.
GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!