Rustige site :(
Moderator: Admins & Moderators
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ja, maar aan de andere kant, een paar van de vaste posters heb ik al tijdje niet gehoord, lord of the squirrel is al tijdje verdacht stil, maar dat is ie wel vaker, maar xanatos en nsWebmaster aan de andere kant zijn ook erg stil.
Ik denk dat ik eens wat mensen via msn een klein setje moet geven.
mazzel
pi
ja, maar aan de andere kant, een paar van de vaste posters heb ik al tijdje niet gehoord, lord of the squirrel is al tijdje verdacht stil, maar dat is ie wel vaker, maar xanatos en nsWebmaster aan de andere kant zijn ook erg stil.
Ik denk dat ik eens wat mensen via msn een klein setje moet geven.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- lord of the squirrel
- Administrator
- Ilúvatar
- Adept
- Contacteer:
time-out?Anonymous schreef:idd, bijvoorbeeld op dit topic.
binnen 4 uur, 6 replies!!
**<EDIT:> dit was Ilúvatar die de time-out van het forum tegen kwam, IP loggen kan af en toe best handig zijn... pi </EDIT>**
ok, ff rekening mee houden dus de volgende keer <:)
CREDENDO VIDES
Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
- pi
- Archmage
- Contacteer:
ja, af en toe kickt ie je, volgens mij als je 6 min inactief bent of zo. Vreemde is dat ie je niet kickt als je naar een andere site gaat, en dat je dus als je met hetzelfde browser venster na een uur of zo terug komt, je nog ingelogt bent.
mocht je trouwens als je in oude posts terug kijkt de poster pietje puk (niet geregistreerd) tegen komen, dat was ik wanneer ik weer eens een trap van het forum had gehad, en geen zin had om opnieuw in te loggen.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.