CONTEST winnaar krijgt 1xUS Mishra's Helix
Moderator: Admins & Moderators
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
grmbl, grmbl, grmbl, nou ja, gelukkig heeft nog steeds niemand degene gegokt die ik in gedachten heb
Note to self: eerst serieus antwoord verzinnen, of volgend antwoord pas verzinnen tegen de tijd dat je weer mag gokken.
mazzel
pi
grmbl, grmbl, grmbl, nou ja, gelukkig heeft nog steeds niemand degene gegokt die ik in gedachten heb
Note to self: eerst serieus antwoord verzinnen, of volgend antwoord pas verzinnen tegen de tijd dat je weer mag gokken.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Ilúvatar
- Adept
- Contacteer:
't is je sig, dat is de flavor.GForce schreef:Nee helaas je zult weer moeten wachten op de volgende aanwijzing.
GForce
hij is bekend bij mij, maar ik kom er helaas niet op.
CREDENDO VIDES
Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Helaas is de kaart in kwestie, diabolic tutor al genoemd (nog best lastig trouwens vinden bij welke kaart een flavor text hoort als je het niet uit je hoofd weet).Ilúvatar schreef:'t is je sig, dat is de flavor.GForce schreef:Nee helaas je zult weer moeten wachten op de volgende aanwijzing.
GForce
hij is bekend bij mij, maar ik kom er helaas niet op.
beide kaarten die ik op het oog had zijn trouwens afgevallen met de aanwijzing. Gelukkig heb ik een nieuw idee, ******** ******, maar waar de asterisks voor staan kan ik morgen pas zeggen.
mazzel
pi
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik ga er eigenlijk van uit dat lobotomy het goeie antwoord is, hij past TE goed in de omschrijving, maar goed, de gok die ik eerst wou doen nu was urza's guilt, maar ja, die is niet reprinted, dus die wordt het niet, ik zou nu zeggen thieving magpie.
mazzel
pi
ik ga er eigenlijk van uit dat lobotomy het goeie antwoord is, hij past TE goed in de omschrijving, maar goed, de gok die ik eerst wou doen nu was urza's guilt, maar ja, die is niet reprinted, dus die wordt het niet, ik zou nu zeggen thieving magpie.
mazzel
pi
- lord of the squirrel
- Administrator