Power Artifact + Grim Monolith, een unlimited colorless mana combo.
Power Artifact zorgt ervoor dat Grim Monolith voor twee mana kan untappen terwijl hij 3 mana oplevert.
Power to Grim
Moderator: Admins & Moderators
Power to Grim
Ja, dat zeggen ze allemaal
-
- Master
- Contacteer:
dan heb je zelf ook een berg mana nodig omdat ie te weinig produceert.
zelf - opgeleverd
1 - 0 (te weinig om ook maar iets te doen)
2 - 1 (te weinig om nog een keer te untappen)
3 - 1 en je houd er 1 over dus kun je hem nog 1x untappen maar dan is het voorbij
4 - 2 nog 1x untappen dan ook niet meer
5 - 2 en je houd er 1 over
6 - 3
7 - 3
8 - 4
9 - 4
10 - 5
dus het kost je meer dan het opleverd, naja....
maar volgens mij heb ik het verkeerd maar dan nog
zelf - opgeleverd
1 - 0 (te weinig om ook maar iets te doen)
2 - 1 (te weinig om nog een keer te untappen)
3 - 1 en je houd er 1 over dus kun je hem nog 1x untappen maar dan is het voorbij
4 - 2 nog 1x untappen dan ook niet meer
5 - 2 en je houd er 1 over
6 - 3
7 - 3
8 - 4
9 - 4
10 - 5
dus het kost je meer dan het opleverd, naja....
maar volgens mij heb ik het verkeerd maar dan nog
~~Fantasy is our master, we master our fantasy~~
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik denk dat hij wel werkt:
de monolith ontapt normaal voor 4 mana, de power artifact zorgt dat dat 2 mana kost. Wanneer je de monolith tapt levert ie 3 mana, en voor 2 mana daarvan kun je hem weer onttappen, waarna je hem weer tapt voor 3 mana, waarvan je weer 2 mana gebruikt om hem te onttappen, enzovoort. Inderdaad krijg je dan volgens mij uiteindelijk een oneindige hoeveelheid kleurloze mana, best leuk dus, bv samen met een rocket launcher (2 mana: 1 damage any target) of zo.
Ik vind 'm leuk, maar mijn beoordeling zit ergens tussen wel aardig en ga ik zeker gebruiken in: combo's zijn leuk, maar op zich worden ze wat mij betreft pas goed wanneer de kaarten uit de combo los ook goed of minstens redelijk zijn, of dat delen van de combo het makkelijker maken om de hele combo te vinden, zoals in de trix combo.
mazzel
pi
p.s.trix-deck: ideaal speel je een ilussions of grandeur, een yawgmoth's bargain en ga je met behulp van de extra levens van de ilussions kaarten pakken totdat je een donate te pakken hebt, waarna je de ilussions donate aan je tegenstander en dan de wacht je totdat de tegenstander de upkeep niet meer kan betalen, of je bounced gewoon de ilussions naar je hand met een capsize of zo. Dit deck heeft maanden extended beheerst en is nog steeds niet helemaal weg, hoewel de banned en restricted lijsten ondertussen vol zitten van kaarten die in het deck horen. Trix is de reden dat necropotence, yawgmoth's bargain, vampiric tutor, demonic consultation om er maar een paar te noemen op deze lijst staan.
ik denk dat hij wel werkt:
de monolith ontapt normaal voor 4 mana, de power artifact zorgt dat dat 2 mana kost. Wanneer je de monolith tapt levert ie 3 mana, en voor 2 mana daarvan kun je hem weer onttappen, waarna je hem weer tapt voor 3 mana, waarvan je weer 2 mana gebruikt om hem te onttappen, enzovoort. Inderdaad krijg je dan volgens mij uiteindelijk een oneindige hoeveelheid kleurloze mana, best leuk dus, bv samen met een rocket launcher (2 mana: 1 damage any target) of zo.
Ik vind 'm leuk, maar mijn beoordeling zit ergens tussen wel aardig en ga ik zeker gebruiken in: combo's zijn leuk, maar op zich worden ze wat mij betreft pas goed wanneer de kaarten uit de combo los ook goed of minstens redelijk zijn, of dat delen van de combo het makkelijker maken om de hele combo te vinden, zoals in de trix combo.
mazzel
pi
p.s.trix-deck: ideaal speel je een ilussions of grandeur, een yawgmoth's bargain en ga je met behulp van de extra levens van de ilussions kaarten pakken totdat je een donate te pakken hebt, waarna je de ilussions donate aan je tegenstander en dan de wacht je totdat de tegenstander de upkeep niet meer kan betalen, of je bounced gewoon de ilussions naar je hand met een capsize of zo. Dit deck heeft maanden extended beheerst en is nog steeds niet helemaal weg, hoewel de banned en restricted lijsten ondertussen vol zitten van kaarten die in het deck horen. Trix is de reden dat necropotence, yawgmoth's bargain, vampiric tutor, demonic consultation om er maar een paar te noemen op deze lijst staan.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Ik wilde eerst ook zo'n Illusions deck gaan maken, maar dan niet met een Bargain, maar anders. Maar dat is uiteindelijk toch doorgeëvolueerd naar mijn removal deck, die als het goed is binnenkort weer een grte revisie krijgt...
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
*This message is printed on 100% recycled electrons*
-
- Advanced
grim + voltaic key
key is wel banned d8 ik