Zwart-wit

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
spons
Expert
Contacteer:

Zwart-wit

Bericht door spons »

Wel, ff mn prob uitleggen, ik heb een zwart-wit deck, normaal zeer wel sterk in multi, maar als ik tegen iemand single speel kom ik te kort, vooral tegen snellere decks, zal ff list geven :

Creatures :

1 Hoar shade
2 Senghir Vampires
2 Sorceres queens
1 Fetid horror
3 Coffin queen (proxy)
1 Royal assasin
2 Heavy ballista
1 Serra Angel

Kweet et nie al te veel creatures, maar ga vooral via mn spells

Spells :

2 Disenchant
3 Serra embrace
2 Guardian angels
2 Sacred nectar
3 Righteousness
2 Vengeance
4 Befoul
2 Pestilence
4 Terrors
3 Mind twist ( proxy)
1 Raise dead
2 Paralyze
2 Dark rituals

En dan nog nodige landjes natuurlijk, maar die zijn mn prob nu niet echt.

Iemand ideën?

Greetz
spons
Ur pathetic life ain't over until i say it is.
GForce
Wizard

Bericht door GForce »

Vindicate ?

Als ik zwart-wit zou spelen zou ik meer gaan voor een Braids variant. Braids werkt trouwens ook prefect in MP.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
spons
Expert
Contacteer:

Bericht door spons »

Hmm, heb gekeken naar braids cabal minion, vind die wel goed, ga k eens bekijken. Die andere vindt k iets minder, omdat ik al genoeg shooters heb eigenlijk, ben erover aan het denken om mn senghir autocrat en mn hecatomb terug in te werken, kan k met landjes tappen rechtstreeks damage doen, maar autocrat komt dan meestal niet snel genoeg, moet k nog eens iets op zoeken.

Btw, heb vandaag 2 scourge deckies gekocht, Goblin mob en Storm surge, beiden niet slecht, maar ik vindt ze toch voor verbetering vatbaar hoor, er zitten gaten in.

Greetz
spons
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

je weet dat 3x mind twist eigenlijk beetje illegaal is he?

maar anyway, ik zou echt nog een keer naar vindicate kijken, die sloopt veel meer verschillende dingen dan wat jij nu gebruikt. Dan kun je misschein wat minder spells spelen doordat je de vindicates als oplossing voor alles gebruikt, waardoor je weer ruimte voor wta meer creatures hebt. Zowiezo zijn veel van de spells voor verbetereing vatbaar, swords of plowshares wil je bv vast liever dan terror spelen.

Ik zou ook kijken naar de creatures, want deze zijn niet echt het toppunt van efficientie.

Ik denk dta ik jevooral aan moet raden te besluiten waar jhe heen wil met je deck.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
GForce
Wizard

Bericht door GForce »

Ja helemaal met Pi eens. Je moet echt toch nog een keer kijken naar Vindicate. Dit was na mijn inzien met Deed en Monger de beste kaart uit Apocalypse. Ik ik weet iig dat elk toernooi deck die zwart/wit is deze kaart zal bevatten zo goed is deze.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
KingFatass
Wizard

Bericht door KingFatass »

Ik denk een deck omtrent hecatomb/autocrat uberhaupt bter is dan dit deck.

Als je mag proxien waarom proxy je dan goed deck?
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

KingFatass, zolang je niet met "goed deck" per se "net deck" bedoeld, kan ik het misschien een beetje met je eens zijn, maar, kun je ook suggesties voor 'm doen om zijn deck te wijzigen? Anders heeft ie bar weinig aan een opmerking als deze.

mazzel

pi
spons
Expert
Contacteer:

Bericht door spons »

Heb vraagje ivm met nog zwarte kaarten die ik nog liggen heb, Commander Greven Ill Vec, Ihsan shade en zo, en heb gehoord dat 1 van deze legend is en dat daar een restrictie op staat om met te spelen, maar 1 op tafel, of maar 1 in hand, kan iemand dat even verduidelijken?

Greetz
spons
GForce
Wizard

Bericht door GForce »

Er mag er maar 1 op tafel liggen. Maar niet alleen aan jou kant. Dus als je tegenstander al een Greven op tafel heeft kun je die van jou niet spelen. Speel je dan toch die van jou gaat die direct naar je graveyard en blijft de Greven van de tegenstander gewoon liggen.

GForce
spons
Expert
Contacteer:

Bericht door spons »

Ow, k, ga k dan eens bekijken, denk dat k vooral pestilence en autocrat samen met hecatomb ga spelen, en dan nog mn sorceress queens en vampires, ik ga eens ff zien of het met lukt met enkel zwart.

Greetz
spons
GForce
Wizard

Bericht door GForce »

Als je alleen zwart speelt kan ik Cabal Coffers als land aanraden. Iswel leuk i.c.m. Pestilence.

GForce
spons
Expert
Contacteer:

Bericht door spons »

Yep, ga k zeker eens achter zoeken, btw, weet iemand of je vanuit belgië kaarten van nedermagic kan kopen, ik heb ze al gemaild, maar krijg geen antwoord.

Greetz
spons
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik zou het ragnarok vragen.

mazzel

pi
ragnarok
Adept

Bericht door ragnarok »

ja , maar betaal dan best wel 5euro transportkosten dan word het aangetekend verzonden, heb je het 'sneller' en het is ook veiliger

als je meer uitleg wil , vraag het dan eens op msn,
greetz ragnarok
---<misschien is niets geheel waar, en zelfs dàt niet>---
GForce
Wizard

Bericht door GForce »

Nou als je 5 euro moet betalen kun je beter grote bestellingen maken daar. Dus zou ik wachten totdat je je deck op papier klaar hebt en dan alle kaarten ineens kopen.

Wat je ook kunt doen is je deck testen met proxies. Zo weet je dadelijk wel zeker of de kaart ook echt goed genoeg is en koop je m niet voor nix.

GForce
Plaats reactie