Moderator: Admins & Moderators
Hi,
Ik probeer mijn avatar in te stellen maar hij zegt steeds dat de URL niet klopt maar ik snap niet waarom.
Het gaat om de URL http://www.cs.vu.nl/~dskloet/DrWh.bmp
Kan iemand helpen?
David
Ik probeer mijn avatar in te stellen maar hij zegt steeds dat de URL niet klopt maar ik snap niet waarom.
Het gaat om de URL http://www.cs.vu.nl/~dskloet/DrWh.bmp
Kan iemand helpen?
David
- lord of the squirrel
- Administrator
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
@lord of the squirrel: was het ook niet dat nsWebmaster 'm moest uploaden? Als ik me niet vergis staat het linken naar een remote avatar uit.
mazzel
pi
@lord of the squirrel: was het ook niet dat nsWebmaster 'm moest uploaden? Als ik me niet vergis staat het linken naar een remote avatar uit.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- lord of the squirrel
- Administrator
Ik heb ondertussen een aantal andere draadje over avatars gelezen en begrijp dat wat ik probeerd niet (meer) kan. Misschien is het handig om het veld dan ook weg te halen bij het profiel. Anders zijn nietsvermoedende Starters als ik een hele tijd bezig om uit te vinden wat er nou mis gaat.
Ik had al geprobeerd het formaat te converteren maar Photoshop liep vast dus die zal ik dan maar ff opnieuw installeren.
David
Ik had al geprobeerd het formaat te converteren maar Photoshop liep vast dus die zal ik dan maar ff opnieuw installeren.
David
- lord of the squirrel
- Administrator
Dan is het denk ik toch handig als dat erbij staat.gif, jpg of png bestand zijn
David
- lord of the squirrel
- Administrator
He He, gelukt, wat vinden jullie van mn avatar?
Ik heb eerst drie keer Adobe opnieuw geinstalleerd maar hij bleef maar vastlopen bij het 'Reading fonts'. Nu heb ik maar een andere image-editor gedownload, het plaatje geconverteerd en de url toegevoegd bij mn profiel.
Ik had uit andere threads over avatars begrepen dat het niet kon maar dat zal in de tussentijd dan wel veranderd zijn.
David
Ik heb eerst drie keer Adobe opnieuw geinstalleerd maar hij bleef maar vastlopen bij het 'Reading fonts'. Nu heb ik maar een andere image-editor gedownload, het plaatje geconverteerd en de url toegevoegd bij mn profiel.
Ik had uit andere threads over avatars begrepen dat het niet kon maar dat zal in de tussentijd dan wel veranderd zijn.
David
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ja, volgens mij heb dan iemand dat in de tussentijd weer aangezet, nou ja, hopen dta het deze keer wel goed gaat zal ik maar zeggen.
Lekker donker die welp trouwens.
mazzel
pi
ja, volgens mij heb dan iemand dat in de tussentijd weer aangezet, nou ja, hopen dta het deze keer wel goed gaat zal ik maar zeggen.
Lekker donker die welp trouwens.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.