groen-blauw deckie (hulp graag)

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
oeroesmoeloevoeloe
Advanced
Berichten: 45
Lid geworden op: do dec 19, 2002 11:13 pm
Locatie: Sint-gillis-waas
Contacteer:

Bericht door oeroesmoeloevoeloe »

btw, ksnap de combo nie goe tussen shrieking drake en intruder alarm :s
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his"
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Je hebt een creautre die tapdamage doet. Je schiet 1 damage op je tegenstander. Speel intruder alarm, speel drake, creatures untappen. Nu moet je van de drake een creature terughalen, kies voor de drake.

Je schiet 1 damage op je tegenstander. Speel drake blabla

Voor een blauwe mana mag je dan een damage doen en als je meer pingers hebt, meer damage.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

He damn, Edit: Wat is dat nou? Censuur? voor de informatici onder ons: er stond 01100100 01100001 01101101 01101110

Ik was het net iets sappiger aan het verwoorden maar daardoor was je me voor.
Ik heb wel nog dit te melden: Urborg Elf

David
Gebruikersavatar
oeroesmoeloevoeloe
Advanced
Berichten: 45
Lid geworden op: do dec 19, 2002 11:13 pm
Locatie: Sint-gillis-waas
Contacteer:

Bericht door oeroesmoeloevoeloe »

die combo met drake is wel leuk ja. En kost telkens maar 1 blauwe mana :), maar die urborn elve zou ikn eit doen. heb men andere mana elfje al. llanewar elve
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his"
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Urborg elf is niet zo zeer voor je deck maar wel voor de combo...

David
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

01100100 = D, 01100001 = A, 01101101 = M, 01101110 =N

Zou iemand dit ff kunnen uitleggen hou ik dit heb gedaan want daar heb ik niet zoveel zin in :oops:.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
oeroesmoeloevoeloe
Advanced
Berichten: 45
Lid geworden op: do dec 19, 2002 11:13 pm
Locatie: Sint-gillis-waas
Contacteer:

Bericht door oeroesmoeloevoeloe »

:D das gewoon de binaire coe voor die letters :), proficiat u heeft de matrix gekraakt :D
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his"
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Jammer GForce je hebt niet de serie P9 kaarten gewonnen...

Het is niet D A M N maar d a m n. Ander had er het volgende gestaan:

01000100 01000001 01001101 01001110

Verder weet ik niet hoe je het hebt gedaan, er zijn zo veel manieren, uit je hoofd is het minste werk als je weet dat je moet beginnen met 0110 voor een kleine letter en met een 0100 voor een hoofdletter. Maar je zou het net zo goed uit de database gevist kunnen hebben :-).

Het lijkt wel alsof ik je de heletijd overal alleen maar aan het verbeteren ben maar dat is echt niet mijn bedoeling. Ik hoop maar dat je er wat van opsteekt en het niet vervelend vindt.

David
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Het woord was goed. Ik weet echt wel dat het kleine letters waren maar die grote waren voor de duidelijkhied (heb ook informatica gestudeerd). Verder maakt het niet uit of het grote of kleine letters zijn door de censuur komt ie toch niet heen :wink:.

Wat je trouwens fout hebt gedaan is de 8 digits aan elkaar schrijven. Ze moeten los van elkaar zijn in groepjes van 4. Verder zijn de eerste 4 digits en koppel teken in dit geval hoofdletter of kleine letter. Daarnaast had je nog eerst 0000 voor moeten plaatsen want het moeten altijd 8 tekentjes (voor het getal) staan dus :

d = 0110 0000 0010 of 0110 - 0000 0010

Haha nu moet ik jou verbeteren.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

GForce,

Ik snap niets van wat je schrijft (nouja een heel klein beetje).

Bedoel je nou dat ik 12 of 16 bits nodig heb voor een letter?
Bij mijn weten gebruikte ik ASCII waarvoor geld dat de volgende dingen gelijk zijn (in c notatie):

char c = 'd';
char c = 100; // decimaal
char c = 0x64; // hexadecimaal
char c = 0144; // octaal
// en binair (is volgens mij geen c-notatie voor) 01100100

David
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Binair kun je met 8bits alle letters uit het alfabet maken (26) die andere 4 digits heb je nodig om aan te geven of het een hoofdleter is of niet.

Bij de goede notatie (ik weet dat er meerdere notaties zijn die ook goed gerekend worden) mag je alleen maar 0000 0000 noteren en niet 00000000 (byte).

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Er wringt iets maar ik ben bang dat het niet voor iedereen interessant is dus ik geef je maar gewoon gelijk ok? Of wil je doorgaan tot het bittere eind? :-)

David
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ga maar verder via PM als je wilt.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
oeroesmoeloevoeloe
Advanced
Berichten: 45
Lid geworden op: do dec 19, 2002 11:13 pm
Locatie: Sint-gillis-waas
Contacteer:

Bericht door oeroesmoeloevoeloe »

Is er hier iemand die altenatven weet voor naturalize en nature's revolt. Kvi d nature's revolt wel goe maar kzoek nog ene kaart die er 1/1 beestkes van maakt. Kdacht aan living plane maar die is een beetje duur :(.
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his"
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Voor de naturalize kun je Nantuko Vigilante, Nullmage Advocate, Creeping Mold of Desert Twister nemen. Bij de Nature's Revolt had ik al mijn twijfels (echt twijfels dus ik bedoel niet dat ik hem niet zou gebruiken maar dat ik bij het testen goed zou opletten of je hem nodig hebt om te winnen) maar daar heb ik ook niets voor in de plaats kunnen vinden.

David
Plaats reactie