Wat worden de 3 duurste/beste kaarten uit Scourge??
Moderator: Admins & Moderators
- Ilúvatar
- Adept
- Contacteer:
Wat worden de 3 duurste/beste kaarten uit Scourge??
Geef hier je top 3 op:
CREDENDO VIDES
Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
1. Stifle
2. Forgotten Ancient
3. Call to the Grave
Als ik op websites kijk zie ik dat de Sliver Overlord het duurste is maar dat is maar een nep kaart en way overpirsed dus dit was mijn top 3. Allthough hij best leuk is icm Mistform Ultimus.
Mind's Desires zijn nu redelijk goedkoop. Je zou er nu een play set van kunnen halen want ik ga er wel van uit de ze weer van de restricted list afgaan.
GForce
2. Forgotten Ancient
3. Call to the Grave
Als ik op websites kijk zie ik dat de Sliver Overlord het duurste is maar dat is maar een nep kaart en way overpirsed dus dit was mijn top 3. Allthough hij best leuk is icm Mistform Ultimus.
Mind's Desires zijn nu redelijk goedkoop. Je zou er nu een play set van kunnen halen want ik ga er wel van uit de ze weer van de restricted list afgaan.
GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
- KingFatass
- Wizard
- Ilúvatar
- Adept
- Contacteer:
Op ebay.com kun je sliver overlords kopen als een playset (4 stc voor de nOOB) voor nog geen 10 dollar.GForce schreef: Als ik op websites kijk zie ik dat de Sliver Overlord het duurste is maar dat is maar een nep kaart en way overpirsed dus dit was mijn top 3.
GForce
Ik vind hem alleen maar leuk omdat ze samen zo'n lekker stelletje vormen, de lord en queen
CREDENDO VIDES
- amsterdam_2003
- Starter
- Contacteer:
- mtg_magic_snicker
- Starter
- Contacteer:
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer: