beginners deck
Moderator: Admins & Moderators
beginners deck
hey,
ik ben nog een beginner in het magic spel, en heb dus alleen maar een beginners deck en een booster gekocht.
dit zijn de kaarten wat ik tot nu toe heb en ik vroeg me af of jullie weten of er iets van te maken is.
blauw:
circular logic
coral merfolk
giant octopus (2x)
vizzerdrix (2x)
hydromorph guardian
sleight of hand
island: 7x
wit:
knight errant
aven trooper
vengeance (2x)
sacred nectar (2x)
breath of life
plains: 7x
rood:
barbarian outcast
trained orgg (2x)
ogre taskmaster
hill giant
pardic lancer
volcanic hammer (2x)
lava axe (2x)
fiery temper
mountain: 8x
groen:
krosan restorer
centaur chiefman
spined wurm
grizzly bears
invigorating falls
monstrous growth
ik ben nog een beginner in het magic spel, en heb dus alleen maar een beginners deck en een booster gekocht.
dit zijn de kaarten wat ik tot nu toe heb en ik vroeg me af of jullie weten of er iets van te maken is.
blauw:
circular logic
coral merfolk
giant octopus (2x)
vizzerdrix (2x)
hydromorph guardian
sleight of hand
island: 7x
wit:
knight errant
aven trooper
vengeance (2x)
sacred nectar (2x)
breath of life
plains: 7x
rood:
barbarian outcast
trained orgg (2x)
ogre taskmaster
hill giant
pardic lancer
volcanic hammer (2x)
lava axe (2x)
fiery temper
mountain: 8x
groen:
krosan restorer
centaur chiefman
spined wurm
grizzly bears
invigorating falls
monstrous growth
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik zou je haast willen aanraden nog minstens een tournament pack er bij te kopen, een deck is normaal minimaal 60 kaarten, en tsja, daar ga je heel moeilijk aan komen. Mocht je losse kaarten er bij aan willen schaffen, en vanaf daar verder werken zou ik beginnen met de rooie en groene kaarten als basis en vanaf daar verder werken.
je kan trouwens gewoon je posts editen.
succes er mee,
mazzel
pi
ik zou je haast willen aanraden nog minstens een tournament pack er bij te kopen, een deck is normaal minimaal 60 kaarten, en tsja, daar ga je heel moeilijk aan komen. Mocht je losse kaarten er bij aan willen schaffen, en vanaf daar verder werken zou ik beginnen met de rooie en groene kaarten als basis en vanaf daar verder werken.
je kan trouwens gewoon je posts editen.
succes er mee,
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- KingFatass
- Wizard
Geen enkele, bijna alle sets hebben een gelijke hoeveelheid van elke leur.
Als je een Pre-constucted deck koopt, zit daar al een kompleet deck in van 2 kleuren, waarmee je dus meteen mee kan gaan spelen.
Als je een Pre-constucted deck koopt, zit daar al een kompleet deck in van 2 kleuren, waarmee je dus meteen mee kan gaan spelen.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
- oeroesmoeloevoeloe
- Advanced
- Contacteer:
Als je een beginnersdeckje wilt dat puur rood is koop dan infestation deck van 7th edition. ziten aantal leuke kaarten in. Voor groen heb je de way wild. elke deck is 40 kaarten en ideaal om mee te beginnen.
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his"
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer: