b/g wurm reanimator?
Moderator: Admins & Moderators
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
GForce, als jij zo veel recurring nightmares wete te vinden, pass mij er dan ook eens eentje...
Eentje lijkt me al te veel, wat ik ook doe, ik kan er zelf niet eens 1 vinden! Misschien dat je aan chainer, dementia master of coffin queen meer hebt.
mazzel
pi
GForce, als jij zo veel recurring nightmares wete te vinden, pass mij er dan ook eens eentje...
Eentje lijkt me al te veel, wat ik ook doe, ik kan er zelf niet eens 1 vinden! Misschien dat je aan chainer, dementia master of coffin queen meer hebt.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- ragnarok
- Adept
wat denken jullie van een scourge kaart erin?
krosan drover en fierce empath maar in plaats van welk dan? of beter niet?
want met de fierce empath kan ik dure kaarten naar men hand halen, en met de drover worden ze dan iets minder duur om te spelen?
kdacht ook aan een far wanderings voor basic land cards te zoeken en ie word beter met treshold waar ik best wel aanraak.
maar heb ik dan niet de kans van wat te veel mana te hebben?
llanowar dead 3
werebear 4
coffin queen 4
symbiotic wurm 3
tunneler wurm 2
arrogant wurm 3
apprentice necromancer 3
krosan drover 3
roar of the wurm 3
stitch together 2
zombify 2
buried alive 3
smother 3
fierce empath 2
lands :
swamp 10
forest 6
tainted wood 4
ik heb de argothian wurm er uitgehaal omdat ie nogal vrij duur is en in de plaats steek ik een tunneler wurm(met regenerate) ik heb ook de cabal ritual eruitgehaald en vervange door een smother voor withered wretch.
Wat denken jullie ivm de hoeveelheid mana?
graag suggesties...
krosan drover en fierce empath maar in plaats van welk dan? of beter niet?
want met de fierce empath kan ik dure kaarten naar men hand halen, en met de drover worden ze dan iets minder duur om te spelen?
kdacht ook aan een far wanderings voor basic land cards te zoeken en ie word beter met treshold waar ik best wel aanraak.
maar heb ik dan niet de kans van wat te veel mana te hebben?
llanowar dead 3
werebear 4
coffin queen 4
symbiotic wurm 3
tunneler wurm 2
arrogant wurm 3
apprentice necromancer 3
krosan drover 3
roar of the wurm 3
stitch together 2
zombify 2
buried alive 3
smother 3
fierce empath 2
lands :
swamp 10
forest 6
tainted wood 4
ik heb de argothian wurm er uitgehaal omdat ie nogal vrij duur is en in de plaats steek ik een tunneler wurm(met regenerate) ik heb ook de cabal ritual eruitgehaald en vervange door een smother voor withered wretch.
Wat denken jullie ivm de hoeveelheid mana?
graag suggesties...
---<misschien is niets geheel waar, en zelfs dà t niet>---