Hulp bij mijn deck

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

GForce
Wizard

Bericht door GForce »

Nee maar met die kaart kun je ze wel zoeken. 2e beurt speculation drop je 2 Roar of the Wurm + 1 Deep Analysis in je grave.

Destijds ook sterk tegen MBC. Speel je m op hem en drop je 3 Chainers Edict in zn Grave en heeft je een heel groot voordeel tegen MBC.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
freggel
Master
Contacteer:

Bericht door freggel »

daar heb je gelijk in, alleen 3 vind ik wat veel, de kans is redelijk dat je in de eerste hand 2 of 3 kaarten met flashback pakt, dan heeft de speculation niet zo'n zin meer mijns inziens. maar ik zal het eens gaan proberen.

heb je verder nog op/aanmerkingen of tips voor het deck wat ik als laatste gepost heb?
GForce
Wizard

Bericht door GForce »

Vervang de 4 Countspells voor 4 Circular Logic. Omdat je een snel deck hebt en vrij weining blauwe mana tov groen is Counterspell met UU niet goed. Loigc kost je maar U en is in dit deck stukken better.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Plaats reactie