Nieuwe contest?

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

maar ik geloof dat jij daarmee de enige op het forum bent, moet je maar het spel ook eens een beetje leren ;).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Ok komt ie:

In het kort:
Maak in je eerste beurt een zo sterk mogelijk creature.

Regels:
- Je maakt een deck van maximaal 20 kaarten. (alle type 1 legal kaarten zijn toegestaan en mogen allemaal (ook restricted kaarten) 4 keer gebruikt worden, ook is Scourge toegestaan, basic land mag zo vaak je wilt)
- Je claimt een getal, dit is je score.
- Beschrijf hoe je eerste beurt verloopt. Aan het eind van deze beurt moet je een creature hebben met een power van ten minste je score.
- Alles wat random is mag je zelf bepalen, met inbegrip van maar niet beperkt tot de volgorde van je deck aan het begin, de volgorde van je deck na eventueel schudden, de uitkomst van coin flips en dice rolls.
- Je krijgt een hand van 7 kaarten en mag niet pakken in je draw-step. Wel mag je zo vaak een muligan nemen als je wilt.
- Er moet een score zijn die je niet met je deck zou kunnen halen. Je mag zogenaamd geen 'oneindige' power kunnen krijgen.
- Er is een spell range van 0. Dwz dat je niet merkt of je een tegenstander hebt.

Let op:
- Aan het eind van je eerste beurt is het afgelopen ook al heb je een Time Walk gespeeld of iets dergelijks.
- Je mag ook formules gebruiken om je score aan te geven.

Ik weet nu al dat ik dingen vergeten ben dus zeg het vooral als je ergens mee zit.

Laten we afspreken dat we pas over 3 weken (op vrijdag 11 juli) onze oplossingen bekend maken. Wel is het het leukst als iedereen mailt wat zijn score is zodat we een klassementje bij kunnen houden. (3 weken is veel te lang maar ik ben het ook wel met pi eens dat we jullie ff de tijd moeten geven.)

Tussenstand:
David 7696581394432

wie biedt meer? (hint: als je het getal ontbind in factoren krijg je misschien een idee van wat ik gedaan heb)

succes,
David en Pi
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Het is denk ik handiger om dit in een nieuw topic te doen zodat de regels en de tussenstand aan het begin staan. Kunnen jullie het makkelijk verplaatsen of zal ik zelf ff een nieuw topic starten en het copy/pasten?

David
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

klinkt als een plan.

Een voorbeeld zou ook handig zijn, als ik wat meer wakker ben ga ik daar over denken.

(Als David de neiuwe topic start kunnen we beide editen, da's handig, vandaar dat ik dat niet doe)

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie